Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

Lisol skrev 2009-05-21 19:15:39 följande:
    Hej på er:)Jag är en linköpingstjej, bor uppe i Berga och planerar att skaffa barn just nu, får se om det går snabbt eller om det tar tid.... hoppas på det första:)Vill gärna ha tips och råd om allt mellan himmel och jord:)KRAM
    hejhej och välkommen! :D
    Jag bor i Västra Berga och håller med på att försöka bli gravid. men det går inte så bra här...
    hoppas det går bättre för dig!
  • LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-21 22:04:05 följande:

Jag kommer precis hem från ett ljusparty, mycket trevligt o såå mycket fint som jag ville ha.Den 23 juni kl. 18.30 ska jag ha en spavisning här, så ni alla får jättegärna komma hit då
    härligt, jag kände samma, jag va ju på sånt i förrgår. :D

jag kommer om jag inte ska jobba, har inte fått mitt schema för sommaren än.
    köpte du något igår?
  • LillaLilli

jag vaknade som vanligt vid 5. så nu har jag fått iväg karln till jobbet, nu väntar jag bara på att få kunna börja städa.. börjar jag nu kommer väl grannarna i huset undra vad det är för fel på mig.. :P hehe

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-22 07:57:18 följande:
    välkommen hitLeos och Vincents mamma skrev 2009-05-21 22:04:05 följande:
    jag brukar starta tvättmaskin kl 7.grannarna här i trappen är toppenbra.vi kommer sakna dem när vi har flyttat.Marayahtack för en toppentrevlig kväll igår.kommer gärna på fler "partyn"
    ja det tror jag det om det är bra grannar i trappan. jag har iofs inte sett alla dom som bor i huset här. men kan tänka mig omm jag va dom och nån satte på tvättmaskinen eller dammsugaren innan 7, (jag ville börja vid 6) och jag skulle sova så hade jag nog inte blivit så glad. men nu är det ju fritt fram!! :D
  • LillaLilli

vart har väl inte sagts direkt. för min del spelar det ingen roll. ska iofs städa nu på morgonen, hela lägenheten ser ut som en krigszon! så vet inte när jag blir färdig heller :P

men om det är några som bestämmer något så kan jag säkert komma och vart spelar ingen roll sålänge det finns parkeringsplats i närheten. ;P

vore roligt om det blev några, så man får tillfälle att träffa er!

• LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-22 10:19:10 följande:

Jag köpte lite teljus i doften körsbär Köpte du nåt?
    härligt :D ja jag köpte sånna ljus som smälter ner till vätska ungefär.. kommer inte ihåg vad dom kallas... votivljus kanske?
    i dofterna lime och hallon. :D
  • LillaLilli

hoppas ni har haft en bra helg! jag har varit hemma hos min karls pappa och igår va vi hos hans faster och hälsade på mina päron en liten stund. trevligt. :D

• LillaLilli

idag har jag shoppat massa till hemmet!! :D :D så himla skoj!
    det blev ganska bra faktiskt. köpte masswa billiga saker, men det går ju det med! ;D
    rosa i sovrummet, blått i v-rummet och grönt i köket och röd/svart i hallen blev det.

jag är nöjd!

• LillaLilli

ja men eller hur :) det är jätteroligt. :)
    ska bli spännande att se vad karln säger om ett rosa sovrum :P:P hehe
    han kommer hem när som nu tror jag.,

• LillaLilli

han va visst inte lika nöjd med sovrummet som jag är :P rosa överkast, lampa, skålar och blommor va inte hans grej. Men jag fick ha det så om jag ville :D han är ju nästan aldrig hemma ändå. Han va glad sålänge jag va glad sa han. gött.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4