Vi från Linköping Del:4
Jag bor i Västra Berga och håller med på att försöka bli gravid. men det går inte så bra här...
hoppas det går bättre för dig!
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-21 22:04:05 följande:
jag vaknade som vanligt vid 5. så nu har jag fått iväg karln till jobbet, nu väntar jag bara på att få kunna börja städa.. börjar jag nu kommer väl grannarna i huset undra vad det är för fel på mig.. :P hehe
vart har väl inte sagts direkt. för min del spelar det ingen roll. ska iofs städa nu på morgonen, hela lägenheten ser ut som en krigszon! så vet inte när jag blir färdig heller :P
men om det är några som bestämmer något så kan jag säkert komma och vart spelar ingen roll sålänge det finns parkeringsplats i närheten. ;P
vore roligt om det blev några, så man får tillfälle att träffa er!
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-22 10:19:10 följande:
hoppas ni har haft en bra helg! jag har varit hemma hos min karls pappa och igår va vi hos hans faster och hälsade på mina päron en liten stund. trevligt. :D
idag har jag shoppat massa till hemmet!! :D :D så himla skoj!
det blev ganska bra faktiskt. köpte masswa billiga saker, men det går ju det med! ;D
rosa i sovrummet, blått i v-rummet och grönt i köket och röd/svart i hallen blev det.
jag är nöjd!
ja men eller hur :) det är jätteroligt. :)
ska bli spännande att se vad karln säger om ett rosa sovrum :P:P hehe
han kommer hem när som nu tror jag.,
han va visst inte lika nöjd med sovrummet som jag är :P rosa överkast, lampa, skålar och blommor va inte hans grej. Men jag fick ha det så om jag ville :D han är ju nästan aldrig hemma ändå. Han va glad sålänge jag va glad sa han. gött.