• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-05-28 20:11:57 följande:
    Ja har sluppit sånna komentarer faktist bara en tjej som envisas att fråga om jag är säker på att det inte är två... eeh nee det va bara en på ultraljudet (å hon har sätt bilden) men ja kan ju ha sinnesförvirring å att det faktist är två, ja är ju trots allt gravid...Ja får höra mycket att dääm det ÄR verkligen bara en stor mage å samma lilla Linda... mmm + lite mer lår å 17 kg övervikt, tänker ja då... men med ett leende för det är inga jobbiga eller dryga komentarer..Idag när ja va på ikano va det en stackars gubbe som höll på att gå in i en stolpe för han blängde så argt på min mage
    Skönt att du sluppit det Det blev ganska drygt de tre sista veckorna när ALLA jag överhuvudtaget pratade med oavsett om det var nån kände eller nån i en affär, påpekade att det måste vara tungt på min lilla kropp (nä, det menar du inte lixom), att det måste vara tvillingar o oj vad kort du är, ja då är det lättare att hoppa över dig o sen värsta gapskrattet, jag fattade aldrig vad som var så skoj med det, men men..
    När jag var typ i vecka 25 så började alla fråga om det var dags nu o de höll på att dö när jag sa att det var ca 15 veckor kvar
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 20:18:15 följande:
    hahahahahaha läste nyss på text tv att en man i 66 årsåldern lånat ut 8000kr till ett bilköp till en kvinna, hon har sedan erbjudit sex som betalning istället för pengarna, när hon nu inte hållt sitt löfte o haft sex med honom så har han polisanmält henne för bedrägeri...
    hehe ja han kan ju försöka få igenom det iallafall
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-28 20:16:57 följande:
    Jaha, ja vi får hoppas att han har en extra stor pool bara
    ja verkligen, skulle förvisso inte ha nåt emot att föda nu, men då ska det vara för att han o kroppen säger att det ska vara så, inte att det är en läkare som tycker det... får se som sagt vad som sägt, vill ju inte trycka ut en 5 kilos klump heller för den delen.
    Fru T skrev 2009-05-28 20:15:29 följande:
    Va rund å fin den va ja har gett upp framifrån bilderna för nu är magen inte ett dugg fin då det har blive ilte bristningar å ådrerna bara lyyyser på den, dessutom vägrar trosorna ligga kvar över hårlinjen så den synen besparar ja alla
    Ja, jag var väldigt stolt över min gravida mage faktiskt Jag slapp bristningar båda ggr o den var rund o go

Denna bild är några dagar innan Vincent föddes..

• thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 20:22:58 följande:
    Ja, jag var väldigt stolt över min gravida mage faktiskt Jag slapp bristningar båda ggr o den var rund o go Denna bild är några dagar innan Vincent föddes..
    Det där är verkligen en jättefin jättemage. :)
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Firstandhappy

ja har med sluppit bristningar under båda graviditeterna, hade dom innan..

thelifesaviour skrev 2009-05-28 20:29:26 följande:
    Det där är verkligen en jättefin jättemage. :)
    Tack Den var fin o jättestor
  • SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 20:22:58 följande:

Ja, jag var väldigt stolt över min gravida mage faktiskt Jag slapp bristningar båda ggr o den var rund o go Denna bild är några dagar innan Vincent föddes..
    förstår att folk hade svårt att låta bli att kommentera den magen
    Ser väldigt tungt!!
  • SmileyMalin

Idag har sambon burit in vaggan, så nu står både den och skötbordsmöbeln på plats Blir så glad varje gång jag går förbi och ser lilla "bebishörnan"

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 20:32:11 följande:
    ja har med sluppit bristningar under båda graviditeterna, hade dom innan..
    Ja, jag har också bara fått innan, inget nytt än.
    Min bristningar fick jag när min kropp började samla vatten av p-staven. :(
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4