• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 19:34:56 följande:
    Har hört att det lätt bli så för oss kortisar, magen kan inte växa på höjden, utan går bara rakt ut. :)
    Ja, det stämmer. Jag fick hela tiden höra av kända o okända att det måste vara tvillingar o att det är lättare att hoppa över mig än gå runt mig. Snacka om att det blev jobbigt till slut att höra det.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 19:46:33 följande:
    Ja, det stämmer. Jag fick hela tiden höra av kända o okända att det måste vara tvillingar o att det är lättare att hoppa över mig än gå runt mig. Snacka om att det blev jobbigt till slut att höra det.
    Haha :)
    Inte lätt att vara kortis.
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 19:57:08 följande:
    Haha :) Inte lätt att vara kortis.
    Nepp, verkligen inte
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 19:06:18 följande:
    min har hoppat från 29-35 på mindre än 2 veckor... lite fööör mycket.
    Ja har haft 35 dom senaste 2 mätningarna, igår å förra onsdan..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 19:46:33 följande:
    Ja har sluppit sånna komentarer faktist bara en tjej som envisas att fråga om jag är säker på att det inte är två... eeh nee det va bara en på ultraljudet (å hon har sätt bilden) men ja kan ju ha sinnesförvirring å att det faktist är två, ja är ju trots allt gravid...

Ja får höra mycket att dääm det ÄR verkligen bara en stor mage å samma lilla Linda... mmm + lite mer lår å 17 kg övervikt, tänker ja då... men med ett leende för det är inga jobbiga eller dryga komentarer..

Idag när ja va på ikano va det en stackars gubbe som höll på att gå in i en stolpe för han blängde så argt på min mage
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-28 20:03:33 följande:
    Ja har haft 35 dom senaste 2 mätningarna, igår å förra onsdan..
    därför jag ska tillbaka på tisdag o kolla igen, ligger den fortfarande på 35 eller över så blir det tillväxtUL och ev igångsättning lite tidigare, jag hoppas ju på att det bara är mycket vatten i säcken eller att Molgan låg o sträckte så föbannat på sig..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-28 19:37:57 följande:
    Såna finns det gott om! De är så osäkra på sig själva så de tror att hela världen är emot dem. Finns det nåt att feltolka så gör de det.
    ja och allting feltolkas alltid till deras nackdel, förstår mig inte på det... måste vara skitjobbigt att alltid tycka o tro att alla är emot en och att allt man gör är fel eller att folk tycker att allt man gör eller säger eller är, är fel...
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 19:25:49 följande:
    Vet hur det är, jag var hur stor som helst båda ggr!Denna bild är tagen dagen innan Leo föddes..
    Va rund å fin den va ja har gett upp framifrån bilderna för nu är magen inte ett dugg fin då det har blive ilte bristningar å ådrerna bara lyyyser på den, dessutom vägrar trosorna ligga kvar över hårlinjen så den synen besparar ja alla
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 20:12:29 följande:
    därför jag ska tillbaka på tisdag o kolla igen, ligger den fortfarande på 35 eller över så blir det tillväxtUL och ev igångsättning lite tidigare, jag hoppas ju på att det bara är mycket vatten i säcken eller att Molgan låg o sträckte så föbannat på sig..
    Jaha, ja vi får hoppas att han har en extra stor pool bara
  • Firstandhappy

hahahahahaha läste nyss på text tv att en man i 66 årsåldern lånat ut 8000kr till ett bilköp till en kvinna, hon har sedan erbjudit sex som betalning istället för pengarna, när hon nu inte hållt sitt löfte o haft sex med honom så har han polisanmält henne för bedrägeri...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4