• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • SmileyMalin
    LittleMee skrev 2009-05-28 15:59:32 följande:
    skönt att det inte bara är jag som fick dåliga upplevelser från personalen på förlossningen.
    men din lilla är väl ganska "nykläckt"?
    Läkaren jag går hos på NIKE-mottagningen sa att det hänt en hel del med personalens synsätt sen jag födde för 3 år sedan, men det verkar ju tyvärr inte stämma
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 16:03:59 följande:
    dom har sånna på BB o låna så ja det får du...Ja badbyxor är bra att ha med...
    Ja har sett när ja vart uppe att dom har sånna blev så glad så...

Ja har redan packat väskan, mest för att Tedde ska kunna slappna av å sluta tjata om den men ska stoppa ner hans badbyxor me en gång
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-05-28 16:07:30 följande:
    men din lilla är väl ganska "nykläckt"? Läkaren jag går hos på NIKE-mottagningen sa att det hänt en hel del med personalens synsätt sen jag födde för 3 år sedan, men det verkar ju tyvärr inte stämma
    har säkert hänt massor men dåliga människor finns det i alla arbetsgrupper..
  • Apipoulai

Moderkakan, vad ball! Får man klämma lite på den också? :D
    En ganska abstrakt sak för tillfället, kan var kul att ha sett liksom.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-28 16:10:08 följande:
    Ja har sett när ja vart uppe att dom har sånna blev så glad så... Ja har redan packat väskan, mest för att Tedde ska kunna slappna av å sluta tjata om den men ska stoppa ner hans badbyxor me en gång
    ja hoppas på att kunna underlätta lite iallafall... tror man själv snurrar till det mest istället för att hålla det enkelt och tänka klart, men man blir ju så förvirrad av allt..

jag vet bara vad jag tycker är viktigt att fokusera på den här gången eftersom jag vet vad som gick "fel" förra gången...

Gör om, gör rätt
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-28 16:13:17 följande:
    Moderkakan, vad ball! Får man klämma lite på den också? :D En ganska abstrakt sak för tillfället, kan var kul att ha sett liksom.
    får du absolut om du vill, kan klämma på den som en stressboll medans dom syr dig om du spricker..
    dom som sett den säger att den är väldigt vacker på sitt egna lilla sätt..
    du får ta med den hem oxå om du vill...
  • Firstandhappy
    Moderkakan, vad ball! Får man klämma lite på den också? :D En ganska abstrakt sak för tillfället, kan var kul att ha sett liksom.
    så det kan du skriva på din Ja tack sida... klämma moderkaka..
  • Leos och Vincents mamma
    Moderkakan, vad ball! Får man klämma lite på den också? :DEn ganska abstrakt sak för tillfället, kan var kul att ha sett liksom.
    Ja, häftigt är det ju eftersom det har varit bebisens bo. Men inget jag vill se
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee
    SmileyMalin skrev 2009-05-28 16:07:30 följande:
    men din lilla är väl ganska "nykläckt"?Läkaren jag går hos på NIKE-mottagningen sa att det hänt en hel del med personalens synsätt sen jag födde för 3 år sedan, men det verkar ju tyvärr inte stämma
    Han är 5 v gammal. Det är egentligen bara 1 barnmorska jag upplevde att hon inte lyssnade på mig ( Det var hon som tog emot mig när jag skrevs in och som jag uttryckte mina önskemål för). Hon höjde dosen på värkstimulerande utan att tala om det för mig och erbjöd inte mig nån annan form av smärtlindring när jag låg och grät och kräktes (tålde inte lustgasen och det gick inte att sätta epidural). Vet inte själv varför jag inte bad om det men jag tänkte inte klart då.

Men men... antar att de kan vara tufft för dem med att komma ihåg precis allt.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 16:13:49 följande:
    ja hoppas på att kunna underlätta lite iallafall... tror man själv snurrar till det mest istället för att hålla det enkelt och tänka klart, men man blir ju så förvirrad av allt..jag vet bara vad jag tycker är viktigt att fokusera på den här gången eftersom jag vet vad som gick "fel" förra gången...Gör om, gör rätt
    hehe ja det där med att snurra in sig är ja bra på, i ett låååångt trassligt snöre Ibland får ja tillome fråga Tedde, va fan va det ja prata om

Jätte skönt å höra lite vad andra tänker för man kommer oftast på att jaa juste det tänkte ja ju på me å ne så vill inte ja men såå vill ja osv..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4