Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-08 10:42:52 följande:
    Har en hög med brännässlor i trädgården...  =)
    ush.minns hur ont det gjorde när man ramlade bland brännässlor som barn.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-08 11:26:34 följande:
    hehe sedär då är det bara att du drar ner bysserna å slår dig ner
    haha

kikar in lite snabbt innan vi ska gå på promenad.

vi får komma på nån dag vi kan ha en trevlig fika.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-08 13:03:43 följande:
    Håller med!Det är ju ganska egoistiskt att skaffa fler barn i det läget.Nu ska vi ut och titta efter nya mobiler Sen ska vi boka RESA!! Längtar så!
    spännande.vart ska ni reas?kan tipsa att Lg mobiler är kanon.jag har LG kc550 kostar lite men den är toppenbra och kameran är superbra.

här är man nyss hemkommen från en jobbig promenad.glyttingebacken är för myckt för mitt bäcken.idag kom vi fram snabbt då lillan hade med sig sin "nya"kompis.trist att de ska flytta utomlands framöver.det är verkligen skillnad på barn här och i ryd.här får äntligen våra barn vara ute och leka utan att bli slagna och få fula ord efter sig.

idag blev det inte regn för en gångs skull
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-06-08 16:26:31 följande:
    o regnet det bara öser ner. trallalla la la lala la la lala..
    ja det märkt vi nog.självklart regnade det när vi etill centrum
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-08 19:35:16 följande:
    Det blir en resa till Turkiet. All inclusive och ett vattenparadis. 10 000 kvm vattenland Lucas kommer älska stället!Vi tittade på en LG KC910 Renoir, men det blev den nya samsungen istället. S8300Ultra touch med 8 megapixel, bildstabilisator och blixt. Jag tar så mycket kort så en bra kamera var viktig för mig. Patrik tog en likadan. De var ganska dyra men vi fick så mycket pengar i bröllopspresent att det räcker till både mobiler och resa Vad skönt att ni känner så!Patrik tog en promenad med barnen till Ryd i morse. Han köpte färskt bröd på bageriet så vi fick en brakfrukost! Men han saknar inte det stället sa han!
    vad bra att ni fann mobiler.jag använder bara mobilens kamera.blir superbra bilder.er resa låter toppenbra.

hoppas ni har haft en bra dag.här är man helt slut då vi har en 5 månaders valp på besök som inte kan vara still.övertrött hundvalp är inte skoj.

förstår att din man inte saknar ryd,är det länge sen han bodde där?

vi ångrar inte en minut att vi flyttade tbx till skägget.nu kan våra barn vara barn,vara ute och leka osv.

är det nån som vill ta en fika i veckan?
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-09 07:36:14 följande:
    Hur jäkla svårt ska det vara att göra glasburkar som faktiskt går att öppna.... Har suttit i typ 15 minuter med två leverpastejmackor framför mig, en ny glasburk med smörgåsgurka i knät och slitit som ett djur för att få upp den förbannade burken!!!!Men det gick
    ett tips.ta en smalt bestick och tryck in mellan glagburken och locken.det brukar komma ett klickljud direkt,sen går burken upp superlätt
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-09 07:48:14 följande:
    men nu har dom små jävlar hamnat i magen ändå Moahahaha
    hahah,du gav dig inte med andra ord

jahapp ska det bli dåligt väder idag?
  • Familjetrollet

va ska ni hitta på idag?jag funderar på att åka in till stan och kika runt när det öppnar

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-06-09 08:08:35 följande:
    sovit jättedåligt o ont... börjar dagen med att trampa hål i foten på willes leksaker..
    våra barn leksaker har fått höra ett och annat*skratt*legobitar är ren döden för fötterna

ni med facebook ,vet nån hur man startar en grupp?tänkte starta en fikagrupp på FB för oss i tråden
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-06-09 08:22:08 följande:
    om du är med i någon grupp innan så¨står ju det under information på din sida. då trycker du där och "visa alla grupper" då kommer en lista upp och längst upp står det "skapa en ny grupp"
    tack då ska jag fixa en grupp på FB.ni som vill ha namnet kan inboxa mig här eller på FB
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4