Vi från Linköping Del:4
Fru T skrev 2009-06-09 15:25:39 följande:
Jag är sjut trött på att se dessa "hintar" här inne och på FB helatiden...Så!Passar det inte att va i tråden så Va det då inte å då tycker ja inte man ska sitta å läsa i den heller om man inte vill ha med folket att göra...Å alla dessa kryptiska skrivningar på fb kan ja me klara mig utan, hur kul är det att se sån skit varje gång man loggar in... Nee slutar det inte så har inte ja lust att skriva i tråden längre om det ska "tjuvläsas" å va tjafs helatiden å då plockar ja bort folket som skriver på Fb... inte för att ja inte vill ha dom som vänner utan för att ja är less på att se skiten...Har JAG gjort nåt så vill ja veta det i ett mail på valfritt ställe, har ja inte gjort nåt så klarar ja mig utan!Å snälla sköt det hela lite snyggare istället å då menar ja ALLA inblandade, ta det där dom som igentligen inte har med det att göra slipper lyssna!ALLA ska inte behöva lida av den dåliga stämningen bara för att det fins folk som inte komer överens...det är trist när man frågar om nån vill fika.man får inga svar och sen fikar några samma vecka men berättar det inte.då är man ju inte välkommen helt enkelt
ang skitprat så tänker jag inte skriva vem det är.men jag vet hur dennes mun gick illa om alla i tråden.tydligen var det inte omtyckt att jag blev sams med jenny då det nu inboxas till mig om att jenny har pratat en massa skit om mig.
vissa dagar borde denna tråd ligga under sandlådan.det slängs skit hit och dit,nån är sur på en person som i sin tur är sur på en tredje person.....