Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-06-12 08:43:13 följande:
    Vi ska äta lunch.
    okej får hoppa över då.flytten blev bra mycket dyrare än tänkt.kommer du på fika nästa vecka?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-12 08:47:20 följande:
    Trist Fast det är dyrt att flytta, allt kostar ju. De tar betalt för allt... Ja det gör jag tror jag. Vilken dag var det?
    den 18e(torsdag)

ja flytten blev dyr då vi köpte en massa "nya"möbler till lyan.vi flyttade under tre dagar*skratt'men så var det bara jag och maken och en vän som hjälpte till lite sista dagen
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-12 08:56:37 följande:
    Ok, ja vi kommer om vi inte ska iväg över midsommar. Men jag vet mer nästa vecka.Ja det var samma för oss. Vi var tvungna att få med allt i ett lass eftersom vi flyttade så långt så det blev till att köpa mycket nytt. Men det är ju kul också Det tråkiga är att vi fick lämna våra cyklar där, jag skulle vilja ha dem. Men nu när vi fick tillbaka så bra på skatten så kanske det blir en varsin cykel också
    jag har knappt cyklat de senaste åren.nu ska vi ta och käka frukost oh sen ska jag fota det sista som ska in på T
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-12 09:12:21 följande:
    När är fikat på torsdag Cicci? Kom precis på att jag har både BVC och midsommarfirande på dagiset då nämligen som jag skall gå på.
    eftermiddag runt kl 14
  • Familjetrollet

haha kollar på talang en pappa till matildas klasskompis är med ikväll. de kallar sig MEN

vad lugnt det är här ikväll

• Familjetrollet
    håller tummarna för att det är på gång nu
    har inboxat dig.gruppen söker du i den vita sökraden högst upp till höger

jahapp då var det regn ,regn regn igen.man blir ju tokig av att sitta inne.vi som hade planerat att åka till kolonin och göra fint i rabatterna till midsommar.
  • Familjetrollet
    Maxmamman skrev 2009-06-13 12:48:06 följande:
    Hej!FÖrstår att ni har mkt annat att prata om just nu eftersom det är en ny liten bebbe på g!! Men tänkte fråga om jag får vara med i ert Lkpgsgäng...? :) Jag skrev inlägg om fika i Lkpg och fick svar från Fru T. SÅ: Vill nån hitta på något vid något tillfälle? Fika eller liknande? Bor i Lambohov med liten pojk, 14 månader, och är nyseparerad...Hoppas vi hörs!
    du får gärna komma på torsdags fika den 18e hemma hos oss
    SmileyMalin skrev 2009-06-13 16:53:08 följande:
    Nellie tycker nog att det är väldigt soligt och varmt ute idag... Hon hoppar lyckligt omkring i sin lilla plastpool utomhus och tycker inte att det är ett dugg kallt Tokunge!Dessutom har hon sällskap av 3 hundar så det är skapligt trångt i den där lilla poolen
    haha måste var en snygg syn.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-13 11:56:10 följande:
    Hemma igen...Ja va bara öppen 1 cm så dom kommer sätta in en sån där BARD-kateter i morron. Ska vara där kl 8 å sen vet vi ju inte hur lång tid det tar men nästa gång vi åker därifrån så gör vi det med bebis iallafall

Men hoppas att kroppen tycker det va obehagligt me retningen den fick nu å börjar öppna sig av sig självt så klart så ja slipper den där grejen...

I morgon ska ja föda barn - känns hur skumt som hellst att säga
    vad spännande.hoppas du får en snabb förlossning.

här är man nyss hemkommen efter en lång promenad ute på tornby.är helt mör i kroppen nu
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 18:28:57 följande:

Nån som vet vart det finns roliga midsommarfirande att åka på, på midsommarafton? På dagen alltså, främst för barnen.
    vreta kloster brukar ha ett litet tivoli.vi ska nog fira med kolonin i år igen.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4