Vi från Linköping Del:4
Ja ett år var det ju inget vidare väder, svåra förhållanden på banan. Och med tanke på allt regn som kom här i förrgår så lär det nog tyvärr vara en del vatten där redan.
Grattis Ewa m familj!! Äntligen kom han
Malin - hur har det gått på tävlingarna??
Hoppas ni har haft en kanonbra helg allihopa! Och grattis åter igen Lilian!!
Imorron kommer det ett par och kollar på syskonvagnen, jag tog mod till mig igår och la ut den och de ringde idag. Och det känns i hjärtat, trots att det bara är en vagn egentligen. Men det var ju där vi skulle ha Lillebror ju. Men bättre att den kommer till användning hos nån annan för här lär vi nog inte behöva den innan det blir dags, Lucas hinner nog bli tonåring tills dess...
Fast på tal om det så håller jag på att bli galen. JAg har en massa symtomer, bim imorro men neg på testen. Tröttheten som gör att jag somnar så fort jag sätter mig mest bruakr vara ett säkert tecken för jag har haft så varenda graviditet, vilket har blivit några. Illamående, avsmak för saker och ömmande bröst har jag också.
Men kroppen spelar en väl bara ett spratt för jag tror inte att vi har sån tur att jag är gravid igen, turen brukar inte vara på vår sida.
Önskar alla en riktigt underbar dag!
Här sticker vi till High Chaparall om en liten stund och hoppas på bra väder även där Sen kommer vi hem med 6 st moderslöa kattungar till som vi ska hämta upp på vägen hem.. Fullt ös här hemma då!
Ewa - var det inte du som var ute efter en oval säng? Fanns en på blocket nu.
http://www.blocket.se/ostergotland/Spjalsang_22618649.htm?ca=14&w=1