Vi från Linköping Del:4

Jaru det där med folk som ska läsa allt känner man ju igen, det kommer man tydligen inte undan.
Mysigt med Kolmården, dit ska vi också fast lite senare, tror inte det blir förrän i augusti.
Sitter och väntar och väntar på samtal här hemma, tror det dröjer dock. Men lillsyrran åkte in till förlossningen imorse.
De ringde in inatt men då fick de inte komma in för bm menade på att hon kunde sova om dagarna eftersom hon inte kunde sova om nätterna och att hon var ju ung så hon skulle orka( hon har inte fått sova nåt sen i torsdags).
Men imorse fick hon prata med en annan och fick komma in på morronen för kontroll och blev kvar för hon hade öppnat sig 3 cm. Men sen har det varit drygt och hon har bara öppnat sig en cm sen dess. Så nu har hon fått eda och dropp så nu hoppas vi att det inte drar ut allt för lång tid på det för hon är redan så trött.
Nån som har tips på nån bra barnklädesaffär inne i stan? Har inte varit inne i stan på jag vet inte hur länge så har noll koll på vad som finns. Hittade inget som föll mig i smaken ute i Tornby nämligen.
Blev moster till en liten tjeja idag vid 10.59 så det är till henne jag ska handla
Sitter ensam hemma, barnen sover, eller ja Liam har inte somnat ännu. Och sambon är iväg till Skavsta för att hämta sina föräldrar och syskon som varit i Kroatien i två veckor. Inget på tv är det, se om man hittar nån film att slänga i och kanske hitta nåt gott att äta till Synda lite tidigare