• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Buz

Lovisa har fått sin första tand!!! Vad är det för varuprover ni pratar om? Jag vill oxå ha

• HaJoMi

Vi har fått något av Nestlé idag, men lat som jag är har jag inte öppnat det än

Här samsover vi fortfarande, har inga planer att avsluta det än

• Buz

Lovisa har sovit i eget rum och egen säng sedan hon var 4½ mån. Det fungerar perfekt. Jag tror vi störde varandra innan. Vid 5-6 när hon vaknar får hon komma in till oss och gosa och sova en stund till.
    Jag ska börja jobba i morgon!! Ska jobba 1 dag i veckan framöver, har faktiskt lite ångest... någon mer som smygstartar sitt jobb??

• Norahs mamma

Norah har alltid sovit i egen säng, å i snart 2 månader har hon sovit i eget rum...

Vi ska även flytta till hus om ca 1 månad!
    Han tog vårt bud!!!!
    *JIPPI*

Fick oxå välling å gröt idag... Tänk att man kan bli så glad av lite gratisprover

• Becka21

Vi samsov med Leo de första ca 4 veckorna,det var mest för att vi tyckte det var såå otäckt att ha honom i vaggan som vi hade då,vi ville ha koll på honom i början när vi var så ovana,dessutom sov vi alltid med en liten lampa tänd så att vi kunde slänga ett öga på Leo hela tiden..hihi..
    Men när han blev 4 veckor ungefär så testade vi att ha honom i sin vagga o sen dess har han sovit för sig själv,då sov både han o vi mycket bättre..när han blev 3,5 månad så bytte vi till spjälisen som han sover i nu...
    Han har sovit hela nätterna sen han var 1,5 månad,o vi har alltid gjort o gör fortfarande så att när han vaknar på morgonen runt 8 tiden så lyfter vi över honom från spjälisen till våran säng o så myser vi en liten stund o sen går vi upp o han får mat,sen går vi o lägger oss o myser lite till.

• Marika78

Halloj, jag är också en marsmamma!

Elias föddes den 1/3 och är en stooor kille, störst i landet tror jag!

Ha en trevlig kväll!

• Alicia05sMamma

Vi fick oxå proverna ifrån nestlé idag, & dom är redan slut

Imorgon ska vi på läkarkontrollen & skruttan ska bla få sin tbc spruta Hoppas de ska gå lika bra som de andra 2

• Viffy

Buz: Nej, har inte provat på att jobba och tänker inte göra än på ett tag heller Jag tänker gå hemma och njuta av min dotter så länge jag kan vad kul att din tjej har fått en tand förresten

• Viffy

Marika78: Ja verkligen en "liten" bjässe du har Riktig tungviktare ju

• MammaMu76

Nu är jag och min morgonpigga lallas uppe! Synd att sova bort dagen = - /
    Igår kväll var jag och tränade! När jag kom hem sov Erik, skönt att kunna börja ge sig ut på äventyr. Bara att åka iväg med en kompis och träna gör att jag är en ny människa och en piggare mamma!
    Om en vecka får vi nycklarna till huset! Då ska Lallas börja sova i eget rum! Shit!!

Svar på tråden Marsmammor 2!!!