• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Marika78

Elias är också fruktansvärt krävande just nu, ibland vill jag bara kasta ut honom!

• Mamman till två

Fiffi M: det där låter precis som min vardag, mycket krävande men mycket mysigt också..

• Fiffi M

Mm, fastän det (oftast) är mysigt med bebis så kan det vara sååå skönt när klockan närmar sig 8-9 på kvällen och det är läggdags. Att äntligen få lite tid för sig själv!
    De få gånger han sover på dagarna är jag så stressad över att hinna med så mycket som möjligt att jag oftast inte hinner med nånting alls utan blir bara sittandes i soffan och stirrar tomt in i teven

• Marika78

Så kom mensen tillbaka upptäckte jag just... (ammar fortfarande)

Fler som fått tillbaka sin trots amning?

• Norahs mamma

Är det nåt som går? Med krävande bebisar?

Norah gallskriker, å tårarna sprutar, om jag går utan synhåll...
    Å hon vägrar sova på dagarna, enda sättet igår var att ta henne i vagnen å gå ut eller åka en sväng med bilen... Nätterna sover hon fortfarande som tur är!

• Marika78

Känns ändå på något sätt skönt att Elias inte är ensam om den "fasen". Han är skitjobbig just nu rent ut sagt!

• Pyret 85

i natt har lian sovit bra igen. han somnade rund 20:45 o sen vaknade han 2:30 o ville ha mat o sen somnade han om o sov till 6:30. den sista tiden har han velat äta 2-3 ggr på natten så de va skönt att han bara åt en gång i natt.

• Norahs mamma

Tycker oxå det känns skönt att det är fler än Norah som är jobbiga! Då är det "normalt"
    Hoppas det går över tills vi ska flytta... vill ju inte packa mm med en krävande unge...

• Evangeline

Marika78: Jag helammar Emilia man fick en liten, liten mens när hon var ca 3 mån. Satte sen in en hormonspiral och sen har jag inte haft nån mer. Älskar hormonspiralen! Har haft två tidigare och det är GULD!

• Bonniehund

Jag ammar inte längre, min son skrek bara vid åsynen av tutten... suck.
    Han sover däremot väldigt bra, från 20-07 varje natt, väldigt skönt.
    Sömnen blev stabil så att säga när han fick ersättning om kvällen, han äter 300 minst, å så mycket hade inte jag tyvärr..
    Ganska trist men vad skulle man göra?

Svar på tråden Marsmammor 2!!!