• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Jefa

Leos mamma
    Nu har vi röstat på honom!
    Ska nog kolla när Ögon-tävlingen är slut. Vi leder ju!

• Leos och Vincents mamma

Tack Jefa

• Omnia vincit amor

Leos mamma: Vi har oxå röstat!

David säger mapa sen någon dag tillbaka vet inte vad det kan va, lampa kanske?. Han har i alla fall hittat bokstaven M till min stora förtjusning! Tyckte det kom ett mama här om dagen, men sen dess har det varit tyst. Annars är det dadada, blablabla, papapapa,babababa...
    David sitter oxå ganska stadigt, men tycker inte om det då han inte kommit på något smidigt sätt att komma därifrån , vill helst dra sig uppåt och ställa sig nu...hela tiden.

• Leos och Vincents mamma

Tack pyret 85 o Selma71

• Madelen84

Leos Mamma 05 :
    Nu har jag röstat tyvärr verkar det än så länge vara Prinsessan Zelda som har flest röster
    Den bilden är förresten väldigt fräck

Emil säger mest blabababla Men hans motoriska utveckling är på topp och då blir det lätt att talet kommer i skym undan
    För andra är det tvärt om

• Jefa

Har köpt en tomedräkt till Emma! Får se hur det blir. Den var lite stor, men det gör ju inte så mycket. Såg att nån här inne på FL hade en jättesöt jultomte-klänning. Synd att man inte hittat nån sån

• Madelen84

Jefa: Var hittade du dräckten?Jag måste också köpa en för jag tänkte ta kort på emil i en sån och sen framkalla och köpa sånna fina ramvykort som finns på panduro som jag ska sätta fast fotorna i och skicka som julkort

• Jefa

Madde
    Den köpte jag på Ullared. Kostade bara 29.95 så priset var ju bra oxå
    Vet dock inte om kvaliten, men vad spelar det för roll när hon ska ha den så kort tid? Hon kommer ju inte ens hinna slita ut den.
    Men borde inte de större affärerna ha sånna? OBS kanske?

• Omnia vincit amor

Madelene84: Jag har sett sådan dress på nån av våra vanliga affärer, nu minns jag inte riktigt men typ Lindex, HM eller Kappahl!

Svar på tråden Marsmammor 2!!!