• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • saraseal

sånt kollade de på doris på hennes sexmånaderskontroll...

• Viffy

Nu har jag precis hämtat ett paket ifrån barnens bokklubb Jättekul med lite nya böcker. Speciellt nu när Cindy kan tycka att det är mysigt att vi läser en liten stund varje dag

• Jefa

Sitter era barn? Emma vägrar nästan sitta själv nu. Hon ska bara stå och krypa. När man försöker sätta henne stretar hon bara emot och skrattar åt oss

• Madelen84

Jefa: så har emil också vart hela tiden innan han tillslut lärde sig hur praktiskt det kan vara när man sitter

Viffy: Jasså är det redan dags att börja läsa, hihi, emil är ju bara bäbis kan jag tänka, men han är ju faktiskt stor nu,hihi.
    Svårt att hänga med, tiden går så fort

• Madelen84

Hur många utav era små kan säga något ord redan??

• Viffy

Jefa: Ja Cindy sitter men sen lägger hon sig själv ner och drar iväg

Madelen84: Ja hon kan lyssna när jag läser korta böcker, sedan blir hon otålig och ska göra nåt annat Men det är faktiskt bra att läsa för dem när de är små har jag hört

Cindy säger ju mama mama, men det gör väl många av barnen i den här tråden nu och så säger hon ju emba=lampa när hon pekar på lampan eller så säger hon dä=där

• Jefa

Men hon sitter så bra när hon leker och så. Det är just när vi ska sätta ner henne. Och så bra skrattar hon ännu mer ju mer vi försöker

• Pyret 85

Lian säger inga ord ännu bara dadada bla bla bla o sånt.. o han sitter inte still många minuter utan vill hellre åla o resa sig.
    Jag har faktiskt också bildbevis när Lian står helt själv utan att hålla sig.

Saraseal: kan hon stå länge själv eller det är bara några sekunder?

Svar på tråden Marsmammor 2!!!