• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Jefa

Är era barn oxå facinerade av vad som finns under köksbordet? Emma kryper jämt dit och sätter sig. Sen bara hon fliner när man frågar vad hon gör där.

Måste säga att just denna tiden, kring 7 månader är klart den bästa!

• Leos och Vincents mamma

Grattis till Lian från Leo

Jag är såå glad nu!!
    Vi har hittat en ny lägenhet o vi har fått den så den 1 januari ska vi flytta dit
    Det är en jättefin lägenhet o det är en trea så Leo ska äntligen få eget rum,det ska bli såå kul att få inreda det (nu har vi bara en tvåa).
    Dessutom så är den här lägenheten bara i huset bredvid oss så vi behöver inte flytta så långt o det är ju jätteskönt!
    Det ska bli såå himla kul att flytta..synd bara att det är precis efter jul o nyår,men det får man ta.

Tack Pyret 85

• HaJoMi

Åh LM05, måste kännas toppenskönt! "Måste" ni fira jul hemma, eller kan ni åka bort till mor- eller farföräldrar så ni kan bo i kartonger över helgerna?

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Grattis Vad skönt för er Vi ska flytta till en radhus 4:a, har en 3:a i samma område just nu.

Har bara 2,5 vecka kvar tills vi får flytta Avskyr allt som har med flytt att göra i vanliga fall. Men nu längtar jag verkligen jätte mkt

Igentligen skulle vi flytta in 1 januari, men får tillgång till den redan 1/12

• Pyret 85

hemskt vad alla marsmammor flyttar. själv så flyttade vi in här 1 december förra året. skönt att ha de gjort innan lillen kom..

• Alicia05sMamma

Pyret 85: hehe Ja folk flyttar åt alla håll & kanter nu

Svar på tråden Marsmammor 2!!!