• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Norahs mamma

Madelene:
    Jag har hört att BOELtestet är på väg bort... Så i Gbg kankse dem har hunnit mycket längre än annars...
    Det är inte ett tillförlitligt sätt att mäta hörsel å syn mm...

• Norahs mamma

När hade ni tänkt skaffa syskon till era Marsianer?
    Jag fick klartecken imorse, så nu ska vi snart köra igång

Träffade ju en liten bebis i helgen, å jag minns inte ens att Norah varit så liten!
    Den bebisen var 1 månad, å var lika stor som Noris var när hon föddes,,, Å min bebis var mycket stabilare i kroppen vid födseln än vad den var nu! Min Brottar-Berta

• Trolletp

Norahs mamma: Vi kommer också att sätta igång nu snart. Jag ska operera ena knät på fredag, sen efter det tänkte vi "köra igång". Har väntat just pga op, ville inte vara gravid under den.

• Norahs mamma

Trolletp:
    Nej, det skulle jag inte heller våga...

• Viffy

Norahs mamma: Vi satte igång i augusti, men jag fick ett tidigt missfall i slutet av september Men min mens kom igång igen som vanligt i oktober så vi får se om det har tagit sig Hoppas, hoppas!!!

• Norahs mamma

Viffy:
    Usch... Jag har varit skonad från missfall hittills...
    Håller tummarna för er nu!

• Leos och Vincents mamma

Idag fyller Leo 8 månader
    Tiden går såå fort!

Sen har vi köpt en ny bil oxå,sambon var uppe i stockholm igår o hämtade hem den..det är en Volvo V 70 o den är superfin!
    Äntligen så har vi en kombi bil Det har vi inte haft innan.

Angående BOEL testet så vet jag att det inte är obligatoriskt överallt,i alla kommuner!
    Det är på väg bort oxå för det är inte ett riktigt tillförlitligt test.
    Detta fick jag lära mig när jag pluggade till undersköterska o gick massor med barnkurser.

Angående syskon till Leo så ska vi vänta ett tag..vi ska "köra igång" igen om 1,5 år..alltså när Leo blir 2 år.
    Vi vill ha 3 år mellan Leo o hans syskon så då "sätter vi igång" igen när Leo blir 2 år

• Viffy

Norahs mamma: Det som ändå var lite positivt med det hela var att jag inte visste att jag var gravid, så det hela kom mer som en chock än som en besvikelse.

Tack för att du håller tummarna

Grattis Leo från Cindy

Leo bugar o tackar Cindy

Svar på tråden Marsmammor 2!!!