• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Sussi75

Gick visst inte att direktlänka...
    Klicka på recept å sen Bountykaka....

• Viffy

Har tagit kort på Cindy nu när hon reste sig upp emot våra läskebackar Ska försöka lägga in bilden senare idag. Hon stod där i flera minuter medan jag plockade in i diskmaskinen. Såg så roligt ut Gud, jag är så stolt! Händer så mycket nu. Känts som att det har hänt massvis bara den senaste veckan

• Pyret 85

Bebis2005: jo vi köpte ju willys byxblöjor och även dom andra, dom hade extrapris så alla blöjor kostade 69:- /paket. jag har testat båda blöjorna och båda är super. funkar precis lika bra som liberos.

• Alicia05sMamma

Pyret 85: Ja visst är dom

• saraseal

idag fick doris en gåvagn av morfar =) har kort på det i bilddagboken =)

• Leos och Vincents mamma

Nu har jag röstat på Emma,sååå söt
    O ni leder ju överlägset oxå..kul.

• Cricko

Tittar in hos er en snabbis... med en liten fråga.

Fast först vill jag skicka krya på er kramar till alla sjuklingar och gratulera alla små till de nya framstegen. Visst är de duktiga och det är kul när det händer saker.*ler* Här är det full rulle på en ganska liten tjej. (7995 gram och 71 cm vid 8 månader) Hon är attans snabb på att krypa nu, klättrar i trappor, drar sig upp till stående och går längs med möbler... har även släppt taget några gånger *hua*

Nu till frågan... Vi ska hem till Sverige på besök (bor i Canada) i slutet av november i en månad. Ska bli härligt med en svensk jul, min första sedan jag flyttade hit 1998. Min fråga gäller barnmat och vad era små tycker om för sort. Tänkte be pappa handla hem lite granna till Gabrielle, och de som är bäst att fråga är ju era små! Är det Hipps burkar som gäller och i så fall vilka föredras hemma hos er!?? Här hemma försöker jag göra en hel del själv, men när vi är borta är det enklare att "slippa".

Tack för hjälpen!!

• Alicia05sMamma

Cricko: Vad kul att ni får fira svensk jul

Ja min dotter gillar inte hipps mat något vidare. Här äts det mest utav nestlé & sempers 8 månaders burkar nu. Hon ÄLSKAR spagetti med köttfärssås, köttbullar, kalkonfrikadeller, kyckling mm mm. I stort sett all mat utom fisk

• Pyret 85

Min son gillar HIPPs pasta/broccoli. det är ju 6-månaders mat..

Svar på tråden Marsmammor 2!!!