• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Viffy

Cindy älskar Semper´s köttbullar med grönsaker från 8 månader

• Viffy

Nu har jag lagt in en bild på Cindy i galleriet där hon har rest sig upp själv

Hon sover faktiskt fortfarande min lilla sömntuta

• Leos och Vincents mamma

Leo vill i stort sett bara ha Hipp burkarna o de älskar han!
    Den enda semper burken som går bra är Kalopps.
    O nestlès rotfruktspurè med kalkon.
    Annars så är det bara Hipp burkarna som gäller o då går det bra med alla dem,han verkligen älskar dem

Viffy:

Vad söt o duktig Cindy är

Nu har vi firat Fars dag lite här..Leo fick ge sina paket o sitt kort till sin pappa,när vi låg i sängen o myste förut.
    Leo ville hjälpa sin pappa o öppna paketen o han tyckte det var jättespännande med papper
    Sambon blev jätteglad för sina saker(en mugg som jag gjorde på öppna förskolan som jag har skrivit på o som är från Leo o så fick han en medalj som det står Världens bästa pappa på o så fick han ett kort oxå).

• Sussi75

Har röstat på dig oxå Jefa

När det gäller barnmatsburkar så gillar jag inte Hipp. Tycker dom är alldeles för lösa i konsistensen. Blir ju som soppa! Å en del har luktat hemskt. Fast det gör ju många andra burkar oxå särskilt dom med nöt- eller griskött.
    Här kör vi mycket med spaghetti och köttfärssås och burkar med kyckling. Kalops har funkat oxå.

• Jefa

Vi använder Semper och Emma älskar dem. Har därför inte ens provat något annat märke. Pyttipannan gillar hon! Även deras desserer gillar hon. Just nu är väl favoriten Djungeldessert!

Ja,Sempers desserter går hem hos Leo,men inte deras mat,då är det bara Hipp som gäller.
    Men favoriten av desserterna är just nu skogsbär med yogurt från 8 månader.

Hihi..är sååå glad..Leo sa precis mamma

Han ligger o ålar på golvet just nu o sen så blev han lite ledsen o då sa han mamma
    Fast det var ju inte såklart så som vi säger mamma,men han sa mmma-amma..typ så..hoppas att ni fattar
    Till o med sambon tyckte att det lät som mamma så jag inbillar mig inte
    Vad kul det är när han säger så..man blir helt varm i hjärtat!

• Norahs mamma

Norah äter alla burkar (8-mån) utom dem med Lax! Det är inte alls gott!!
    Godast är nog det med tomat, dem lite röda burkarna...

Ikväll ska vi åka hem, är ju i Södertälje, hoppas det går bättre än hitresan då hon var vaken nästan hela vägen å missnöjd.

Å vad jag har shoppat mycket fint å roligt nu!

Svar på tråden Marsmammor 2!!!