• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Sussi75

Saraseal: Javisst är den tuff! Vi har inte köpt nån footsack än. Är dom dyra? Har däremot köpt allroundåkpåsen. Den kan man ju även ha som dyna sen

Leos mamma: Japp, visst är det Me and I. Tycker det verkar vara bra grejer fast lite dyra.... Så man kan ju inte köpa allt man ville ha för det var mycket

Jefa: Vad kul!

• saraseal

Sussi75

den kostar 310 kronor i tillhörande färg men här i karlstad hade de dom inte inne så man var tvungen att betälla.. vet inte om jag ska göra det har inte bestämt mej.. Köpte oxå en åkpåse först och främst istället..

• Sussi75

Jag väntar nog med footsack så får man se nu under vintern om man känner att man vill ha det eller inte. Helsvarta har dom säkert inne så man kan sticka iväg och köpa om man får för sig att man vill ha en

• Leos och Vincents mamma

Sussi75:

Ja,det är ju jättesnygga kläder,men som sagt var väldigt dyra..så Leo fick bara ett par byxor o en body o bara de 2 sakerna gick på 400 kr tillsammans.

• Alicia05sMamma

Har ngn av er möjligtvis Ikea´s SNIGLAR skötbord ? Kommer inte ha ngn tvättbänk som vi har nu, dit vi ska flytta så vi måste köpa ett skötbord.

Tyckte priset på det var ett stort plus.

Bebis2005:

Vi har det skötbordet o vi tycker det är jättebra!
    Vi har inte haft några som helst problem med det.
    Prisvärt är det ju oxå

• Madelen84

Hej på er
    Någon med bra tips på hur man ska göra när barnet vaknar 4-5på morgonen och inte vill sova mer???

• Alicia05sMamma

leos mamma 05: Låter ju toppen Är det en hylla under själva skötdelen eller ?

Blir nog att vi åker ut & köper den Funderar på om jag ska fixa lite färg & slänga på ? Ser lite roligare ut då tänkte jag än vad det gör nu. Vad tror ni ?

Bebis2005:

Ja,det är en hylla under o där får det plats ganska mycket saker.
    Vi har allt där under som man kan tänkas behöva när man byter blöja o så

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Toppen, då behöver vi inte köpa till ngt extra för blöjorna & de

Svar på tråden Marsmammor 2!!!