• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Alicia05sMamma

Norahs mamma: Hoppas det går bättre på hemresan istället. Alicia brukar älska att åka bil men sist vi var hem till sollefteå & vi skulle åka tillbaka hem till Gävle igen så var hon väldigt missnöjd. Hoppas det blir gladare miner när vi åker upp till jul

Brukar ni åka över Graninge ? Vi har gjort de ett par ggr, men de är mindre kul vintertid eller när man hamnar bakom en långtradare. Vägen är ju så sabla krokig & smal.

Nä nu ska vi åka iväg till farfar & hälsa på en stund. Ha en bra dag allihopa

• Cricko

Tack alla för barnmats tipsen!! Ser ut som det kan bli en liten blandat kompott för att se vad som faller lilla damen i smaken*ler* Här luktar nästan all mat illa tycker jag, men många av de andra svenskorna säger att barnmaten i Sverige både luktar och smakar bättre för det mesta.

Nu har ni också påminnt mig om Fars dag, så nu ska pappa ringas!! Här är Fars dag i juni....

Tack igen!

• saraseal

ursäkta att jag tjatar men titta så duktig hon e att gå =)
    saraseal.bilddagboken.se/p/dayview.html&id=870897
    Men om två veckor fyller hon åtta månader så det är ju ganska stora bäbisar vi har nu! Eller hur känns det overkligt?! = )

• Viffy

Saraseal: Ja hon är verkligen jätteduktig ju Förstår att du är stolt!

Becka: TACK

• saraseal

jaaa =) hihi har spanat runt lite på er andras bilder oxå! jättesöta allihopa! =)

• saraseal

Sussi75
    ni har samma barvagn som oss =) eller hur är den bra! folk väder sej om när man kommer för den är så snygg! =) Har ni fotsäcken till?

• Leos och Vincents mamma

Sussi75:

Var inne o kikade på dina bilder(blev så nyfiken när saraseal skrev om en snygg vagn )
    Har du oxå köpt kläder från me and I?
    Tyckte att den där tröjan med igelkott på är från me and i..
    Vi har oxå köpt därifrån till Leo o det är såå snygga o tuffa kläder.

• Jefa

Emma sa pappa idag!!
    Tänk, första gången hon sparkade så at Jimmy kände det, var oxå på Fars Dag förra året!

• saraseal

Jefa

vilken toppenpresent =) !

• Jefa

Saraseal
    Visst var det. Men jag är mest förvånad över hur hon lyckats träffa BÅDA dagarna med nåt så speciellt...

Svar på tråden Marsmammor 2!!!