• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Norahs mamma
    Nu har Norah upptäckt sin blöja...
    Sitter å sliter å drar i den... Det är ju så roliga filurer på den

Ger ni smörgås till era bäsar?
    Vad får dem då? Går det bra?
  • Alicia05sMamma

Norahs mamma: Alicia gör likadant . Hon har dragit & ruckt i sin blöja ett bra tag.
    provade ge alicia ett smörgås rån idag men hon var inte ett dugg intresserad. Fast idag har vi en riktig grin dag Inte mkt som passar idag inte

• Sussi75

Norahs mamma
    Smörgås har jag inte gett Tilde än men rån äter hon gärna Men jag håller henne under uppsikt då för jag tycker att det lätt lossnar lite för stora bitar. Är rädd att hon ska sätta i halsen.

• Pyret 85

Lian går upp i krypställning så fort man lägger honom på golvet sen så står han o gungar så ett tag innan han går ner på mage igen. ligger de något lite längre fram som han vill ha så ålar han fram till de å tar de. han kommer precis dit han vill nu. japp lian brukar få lite smörgås om jag äter frukost eller fika, går super bra. smörgås rån älskar han också. Han har även fått smaka stuvade makaroner som han fullkomligt älskar, då får han en makaron åt gången.

• Norahs mamma

ja rån har Norah fått i ett par månader å hon älskar dem...
    Tänkte mer på bröd...

• Buz

Lovisa får små bröd bitar med smör på, hon försöker ta den med fingrarna och det går så där, jag passar på att stoppa in en bit lite då och då i munnen på henne... sen får man sanera golvet
    Lovisa flyttar bara på sig genom att rulla runt, vi försökte sätta henne i krypställning, men hon bara lägger sig och sprattlar som en sprattelgubbe.

• Norahs mamma
    Så gjorde Norah förut, gör ibland nu me... Ligger på mage å bara sprattlar!
    Har armarna rätt ut å sprattlar med benen....
  • only Gizmo

måste skriva in här också philip kröp i dag, man blir så stålt mamma
    uppdaterar vikt o längd på tisdag.

• äntligen gravid

Felicia äter "spröda majskex". De går inte sönder som rånen fast det blir ganska kladdigt men det är det ju värt Provade en gång med "bebismacka" men det blev bara kladd överallt Däremot smakar hon av mig ibland när jag äter.

Varken kryp eller ålandes här... Hon bara ligger på mage och lixom snurrar runt. Men i sängen ställer hon sig i krypställning och gungar.

• Sussi75

Såna där majskex kanske man skulle testa... *skriver upp på inköpslistan*

Svar på tråden Marsmammor 2!!!