• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Norahs mamma

Nu har vi kommit hem från Kyrkis...
    Ingen höjdare direkt... Stora barn som lät å sprang runt, det gillade inte Norah
    Å så var vi där från 8.45 till 11.00... Å hon har sovtid mellan 9-10 *smart mamma*
    Gnäll, skrik å somnade tillslut i min famn i 15 minuter...

Nästa gång går vi nog dit efter hennes tupplur...

Norah kröp igår igen... Nu står hon å lyfter ena armen å sträcker den upp i luften...

• äntligen gravid

På "min" kyrkis har de babykafé varje onsdag. Då får bara barn från 0-1år komma. Det är lite lugnare då. Nu på onsdag ska man få göra avgjutning av sitt barns hand och fot! Det har ju jag tänkt göra ända sedan hon föddes men det har aldrig blivit av så det ska bli kul att få det gjort!

Bara lite nyfiken? Vad har era småttingar för favoritmat? Felicia älskar all frukt och favvoburken är Hipps Potatis-majs&kalkonpuré

• Becka21

Leos favvomat är Hipps barnmats burk med potatis o majspurè med kalkon..han verkligen älskar den!
    Sen älskar han alla fruktpurèer o gröt är en stor hit!

• Norahs mamma

Norahs absoluta favvomat är Plommonpuré... Annars äter hon allt...

• Buz

Lovisa äter helst bara hipps broccoli och pasta... det blir lite enformigt. Men vi prövar nya smaker lite då och då!! Nu är det dax för babysim

• Sussi75

Tildes favorit är gröt. När det gäller vanlig mat så är Biff Stroganoff populärast.

• Pyret 85

Lians favvomat är pasta med broccoli. men allt slinker ner, bara det är mat.

• MammaMu76

Erik älskar min egna kokta fisk och potatis

• only Gizmo

philip tycker om allt, men favoriten är nog katrinplommonpure. provade rån i dag också det va en riktig höjdare att kladda med

• cagu

Kim säger mamamam så fort det kommer in något i hans mun, men potatis gratängen med morot och ärtor var en kanon höjdare igår. Idag ska vi testa fiskbullar i hummersås med potatis och grönsaker. Jag gör den mesta maten själv samtidigt som jag lagar till min dotter. Gröt är smaskigt speciellt när jag blandar ner lite extra frukt t.ex. katrinplommon, aprikos, rårivet äpple eller päron. Smaskigt värre!

Svar på tråden Marsmammor 2!!!