• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Becka21

Leo säger väldigt mycket da-da o ba-ba,igår lät det precis som han sa pappa med P
    Annars så kan det låta som han skriker nej ibland när han är sur..sen pruttar han väldigt mycket munnen..han låter oxå som en bil med munnen så att saliven sprutar ur munnen på honom

Leo förflyttar sig oxå väldigt mycket nu..han kan inte krypa,men han ålar sig fram,han ligger aldrig still..han har till o med ålat ut i hallen en gång(hallen är precis vid vardagsrummet där Leo har sin filt)..så nu måste man verkligen passa lite extra på honom.

• Norahs mamma

Ja, man lär väl få höra Mamma tills öronen blöder sen Man får passa på att njuta av lugnet

• Viffy

Cindy "pratar" en hel del Det är mycket höga toner och ofta säger hon bababappa Och ibland säger hon "heeeejjjjj" när folk säger hej till henne Och igår satt hon och hälsade på sin pappa När han lyfte handen som vid en hälsning så gjorde hon likadant och så gjorde dom flera gånger och hon sa heeeeeejjjjj Det var så gulligt!

• Pyret 85

Idag har Lians andra tand spruckit igenom så nu har han båda två framtänderna i överkäken

• Alicia05sMamma

Får sätta koppel på alicia snart *fniss* Hon kryper i väg med en jäkla fart nu & är & pillar precis överallt

• Viffy

Bebis2005: Men det måste se för gulligt ut när hon kryper iväg

• Viffy

Har lagt in en av bilderna som vi tog hos fotografen i bildgalleriet om någon vill titta

• Norahs mamma

Viffy:
    var in å snokade bland dina bilder... Fy satan vad fint ni bor! Vad avundsjuk jag blir! Köket, badrummet!!

Nu har jag röstat på dig... (vadå partisk?) Annars var 20 så himla söt!!

• Viffy

Norahs mamma: Tack Ska lägga in mer bilder på hemmet sen, för nu har vi ju renoverat ett till rum

Klart vi marsmammor ska hålla ihop

Svar på tråden Marsmammor 2!!!