• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Viffy

Becka: Vad kul! Vi fotade ju Cindy så när hon var 3 månader Bilderna blir jättefina! Vad kul med julkort också! Men nu har vi varit till en riktig fotostudio (var där den 9 sep och hämtade bilderna i tordags) också och dom bilderna blev så himla underbara Har fotat en av bilderna och lagt in i galleriet om nån vill kika

• Becka21

Viffy:

Nu har jag varit inne o kollat på bilderna o på den från fotostudion o det blev ju superbra..hon är ju såå söt lilla Cindy

• Mamman till två

studiobilden på lilla Cindy är verkligen jätte-charmig... & alla de andra också såklart..

Väntar på att min lilla dreggelmajja ska få flera tänder,.. de första gick hur bra som helst utan något gnäll.. & nu är det två i underkäken riktigt stora fariga bissingar..

• Pyret 85

Vi ska fota Lian den 14:e november, då kommer en fotograf upp på öppna förskolan.
    Lian somnade 16:30 o så va jag tvungen att väcka honom för ca 19 för annars så hade han väl inte somnat ikväll. så länge brukar han inte sova annars. tar väl på krafterna att få så många tänder på en gång.

• Pyret 85

Lian kommer upp riktigt i krypställning nu förresten.
    foto finns i galleriet

• Hjärtapåtråd

Har jag fattat det rätt om det här är en tråd för föräldrar med barn som är födda i mars. Jag har iaf två. M är född 18 mars 2003 o A är född 11 mars 2005.

• Viffy

Hjärtapåtråd: Ja du har fattat det rätt att det är en tråd för oss som fött barn i mars -05 så du är välkommen hit med din lille

• Lajno

Vi var o fotade Elliot hos fotografen förra veckan. Jag tror att bilderna blev jättebra men vi får vänta nån vecka till innan vi får se resultatet. Eftersom Elliot precis har börjat kunna sitta utan stöd så gjorde han det på några bilder. O vi tog bara nakenfisbilder, supermysigt Han börjar dessutom komma en god bit på vägen mot krypande. Han ålar sig framåt och bakåt och har börjat dra upp benen under magen som att han är på väg att resa sig så vi får se hur länge till det dröjer Nu är inget i lägenheten säkert längre

• Norahs mamma

Ni som ger barnen egenhändigt lagad mat, vad får dem?
    jag tycker maten blir så torr! hur såsar ni till den?

• Hjärtapåtråd

Jag sparar kokvattnet från typ potatisen el köttet o spär med. Har maten varit fryst spär jag med matolja eller lite mjölk. Om man vet att maten ska frysas kan man ju göra den lite blaskigare.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!