• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • HaJoMi

Gustav fick sin första höga feber igår kväll - 39.8! Han var så rosig och alldeles blank i ögonen Sökte kontakt med mig hela tiden, gnällde och grät men har sovit över all förväntan i natt iallafall Somnade kanske klockan 02 och vaknade nu klockan 10. Dock med ca 15 avbrott under nattens gång Nu är han varm, men ser mycket piggare ut, ska ta tempen alldeles strax för att se Ha en bra dag tjejer! / Hanna

• Jag älskar Flora

Evangeline: Skönt att höra, du lugnar mig. Ibland blir jag lite stressad över alla framsteg hit o dit... Flora (snart 7 mån) har två tänder, vänder på golvet & så men kan inte sitta själv. Och om jag skulle säga "var är lampan" skulle hon garanterat inte fatta vad jag menade.
    Vinka kan hon inte vad jag vet, men FLAXA kan hon

En (kanske lite dum) fråga till alla:

Hur gör ni om ni går på stan och det är matdags, alltså burkmatsdags? Går ni bara in på ett fik och lassar fram matskål, hakklapp och sked och matar där eller? Hur gör man? Jag är mest hemma då, så jag vet inte hur jag skulle göra om jag var på stan. Man kan ju inte ge välling hela dagen heller.

Gärna lite tips & råd!

• EllenYeep

Jag är inte orolig, bara imponerad av era barn.

• Alicia05sMamma

Tänk att min lilla sessa är 7 månader idag Tiden går så fort. Nu rasslar de väl till så är det mars & 1 års kalas *underbart*

Nu håller vi på att förbereda de sista för dopet den 29/10. Hoppas allt ska gå som planerat

Sedan efter det börjar operation packning Vi har ju äntligen fått tag i en radhus 4:a som är såååå fin Så i slutet av dec flyttar vi. Hoppas dock på att de kan bli av lite tidigare. Inte kul att flytta under jul/nyår. Men men..Det ska nog gå bra iaf

• cagu

Jag älskar Flora.

Vi har varit ute mycket med vår dotter och då lassade vi fram alla attrialjer som behövdes när det var matdags. Givitvis så passade vi på att äta/fika samtidigt så blev det naturligt. Med sonen har vi inte varit ute så mycket sedan han har kommit igång med fast föda, men tvekar inte att göra samma sak. Brukar fråga först om de skulle vara snälla och kunna värma maten åt mig. Det brukar inte vara några problem när man själv fikar/äter.

• only Gizmo

oj va era barn kan, philip sitter själv kryper nån meter inte mer och pratar dada och sånt.har fått två tänder.

• Jag älskar Flora

Tack, cagu. Ja det låter ju inte så svårt... men det känns som om det verkar himla bökigt och mojigt. Hm, ja det är väl bara att man vänjer sig. Äta måste de ju

Gärna fler som berättar hur ni gör med matandet.

• Viffy
    Stort grattis till Alicia från Cindy och mej
  • Alicia05sMamma

Viffy: Vi tackar så mkt

• Leos och Vincents mamma

Grattis Alicia på din 7 månaders dag!
    Önskar jag o Leo

Svar på tråden Marsmammor 2!!!