• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Viffy

Fiffi: Åh vad rart att han vinkar

• äntligen gravid

Felicia vinkar oxå! Det är ju så himla gulligt!

• Buz

Lovisa vinkar och klappar händerna om vart annat... så fort man tittar på henne och ler så klappar hon händerna... och då kan man ju inte annat än tala om hur duktig hon är. Hon har börjat i sittande ställning sätta ena benet bakåt (förstår ni?) så det ser ut som hon vill ställa sig i krypställning, men hon är sååå nöjd att sitta still(konstigt barn))

• EllenYeep

Aston har inte heller fått några tänder, han dreglar och kliar jättemycket men det har det gjort sen han var typ tre månader.

Herregud vad mycket era barn kan!

• Norahs mamma

Norah vinkar/klappar inte, men tycker det är skitkul när vi gör det...

om 1 vecka och 2 dagar flyttar vi!! *spännande* Hur ska det gå med en vild bebba??
    jaja, det löser sig väl

• MammaMu76

Erik har oxå 5 tänder, när han skrattar ser det för kul ut med alla bissingar.

• Pyret 85

Lian vinkar eller klappar inte heller. HAns 5:e tand sprack igenom i natt så nu är där 5 små bissingar.

idag har vi varit på öppna förskolan hela dagen. först mellan 9-13 så va de babycafe o sen mellan 13-16 så va de för unga föräldrar.

• Evangeline

OK, för att lugna er med barn som inte gör så mkt av allt som "alla" andra verkar kunna så kan jag säga att Emilia är 6,5 månad nu och hon vänder inte runt på golvet, hon har inga tänder, hon vinkar inte och klappar inte händer, men ho är världens goaste och gladaste lilla tjej och allt kommer när det kommer i alla fall!

• guuman

Tor är 6,5 månad. Han har fått 3 tänder nertill. Han rullar runt och har börjat krypa lite smått. Just nu är vi inne i en period då han sover väldigt oroligt på nätterna och har svårt för att komma till ro och somna hur trött han än är.han har väldigt starka åsikter trots sin ringa ålder

Svar på tråden Marsmammor 2!!!