• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Buz

Tandborste har Lovisa haft innan hon fick tand vi borsta pliggar tillsammans nu, fast hon får utan tandkräm!

• Jag älskar Flora

Hjälp, har ni redan köpt tandorste. Ok, kanske dags för det så, snosan har ju två små gadds ändå...

En fråga: vad ger ni era för mellanmål? för det ska man väl nu? Flora äter iaf Hipps 6-månadersmat, men 8-månaders har vi då inte börjat med än. Fast nu är hon ju snart 7 månader... jaja.

Ibland när jag läser den här tråden blir jag så nerväs för alla verkar ligga hundra steg före oss redan... *stressad*

• äntligen gravid

Jag känner mig oxå lite "efter" ibland! Men så är det ju alltid med barn - någon kanske kryper tidigt men en annan kanske pratar tidigare... Försöker att njuta av stunden i stället för att hela tiden kolla vad andras barn gör. Men det är jätte skoj tycker jag att höra vad alla kan!

Vi har oxå börjat borsta tänderna! (finns bild i mitt galleri, så söt!). Det är jätteviktigt att borsta så fort de visar sig, emaljen är väldigt känslig när den är så ny.

Min tjej äter bara Hipps 6-månaders mat, har inte provat 8-månaders än. Men när jag köper fruktpuré på burk så går det bra med Semper oxå. Nestlé fruktpuré köper jag inte för de tillsätter extra fruktsocker vilket jag tycker är lite onödigt.

• Leos och Vincents mamma

Jag har nu bytt nick i fall ni undrar vem jag är
    Hette ju Becka21 förut,men jag tröttnade på det o tog nytt mer lämpligare istället

• Norahs mamma

Leos mamma:
    måste man göra en helt ny sida då? Eller går det att bara byta namn?

• HaJoMi

Norahs mamma, man måste avregga och signa på nytt Om de inte har ändrat helt nyligen

• Norahs mamma

jaha... det var ju inge bra...

• Leos och Vincents mamma

Norahs mamma:

Man måste avregga sig o regga sig på nytt..jag satt 3 timmar igår o fixade över all info till en den nya sidan.
    Det var jobbigt..men jag ville jättegärna bya nick då jag inte är 21 år för evigt som mitt andra nick tydde på

• Norahs mamma

Leos mamma:
    Joho, min pappa är 21 år för evigt Han både är och ser ut som en 21-åring (enligt honom själv!)

• Pyret 85

Buz: vi ska ha åkpåse till Lian. på hans overall ingår tossor så jag behöver inte köpa några extra. han kommer inte gå ute ändå i vinter.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!