• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Pyret 85

Norahs mamma: japp här kommer tänderna på löpande band. hans 5:e ser man bakom tandköttet nu så den dyker väl snart upp den med.

• Viffy

Cindy tackar och kramar tillbaks och beundrar Lians alla tänder

• jennsan

Grattis Cindy!!
    Pyret 85: Oj har han fått fem tänder redan. Sebastian har inte fått några ännu. Men han har haft klåda och så i snart 3månader.Är det flera som inte har fått några tänder ännu?

• Leos och Vincents mamma

Leo har inte fått några tänder ännu,men de har varit på G väldigt länge nu o nu syns det mer o mer vitt på tandköttet,men de har inte spruckit i genom ännu.

• Alicia05sMamma

jennsan: Alicia har inte heller några tänder ännu. Men tror inte de är alltför långt borta Hon dreglar fruktansvärt mkt & gnussar tandköttet på allt hon kan få in i munnen De har hon nu gjort sedan hon var 3 månader gammal, så de borde väl dyka upp ngt litet risgryn snart tycker jag

• Fiffi M

Milton har inte heller fått några tänder, och det finns inga som helst tecken på att de är på väg heller. Men jag tycker det är rätt skönt att slippa dom så länge som möjligt, så man slipper tandborstningen

Milton har lärt sig vinka medvetet nu, och gör det hela tiden. Han är så söt! :)

• HaJoMi

Gustav har inte heller några tänder - trots månader av seckel, bitande och gnäll. Men de kommer när de kommer =)

Svar på tråden Marsmammor 2!!!