Ja det är nog lite skillnad, dels på vad man får och inte får samt att nu vet man vad man vill mera och man har otroligt mycket hjälp hemma. Har två helt underbara stora barn som verkligen hjälper till och faktiskt erbjuder sig att vara hemma med syskonet för att vi ska få lite vuxen tid.
Tycker att förlossningen var värre denna gång än när mellan barnet kom 2000. Men det kan vara minnet som spelar mig ett spratt också. Har inte gått upp så mycket med något barn och tror att det max har varit 12-14 kg. Men denna gång är det helt otroligt, har ju kommit till v18 och bara gått upp 6 HG. Har inte fattat det ännu, men det är en bebis för ul var det full fart i magen och nu väntar vi bara på svaret från FVP som bör komma inom 12 dagar.
Hittade otroligt mycket bra reakläder på H&M, fick tag på 3 par (mamma) byxor, för 187 kr och de kan jag ha hela tiden. Ett par satt lite tight över höfterna, men jag hoppas att de töjer sig lite. Två toppar hittade jag också på H&M och en klänning på M&Q. Först tänkte jag hoppa en den, då den kostade 400 kr, men jag ändrade mig efter en timma och som tur var hängde den kvar så jag tog den till kassan för bet, där kostade den bara 180 kr, det visade sig att just det ex var felmärkt, men det störde inte mig för jag fick bet 180 kr iaf =) !!
Kommer nog att behöva klänningen, vi ska var vittnen på en borgerlig vigsel samt att vi ska på 70 år kalas, dock var det inte kanske min stil, men maken gillade den och han ska ju se mig i den
.