Amarillo skrev 2012-09-10 10:48:51 följande:
Godmorgn Här är det damrummet innan ajg åker hemifrån och direkt när jag kommer till jobbet, iofs startar jag alltid dagen med müsli, youghurt, en kopp honungsvatten samt en smoothie. Så det blir lite trångt i u-blåsan =D. Hemresan från jobbet är likadant, damrummet först för det är ju lite köer på vägen, E20s flyter på tills jag ska på E6s och där är det knöligt fram till LIseberg, för att sedan släppa och bli knöligt vid Lindome/Ikea (?) sedan är det hyfsat lugnt Vattengympa låter skönt =) Promerar i den mån det går, har lite foglossningar men ite mer än att ajg kan gå till och från dagis samt gå med hundar, men det hör till. Imorgon är det MVC tidigt som attan =). Tur man är morgonpigg =). Ja sedan när barnet är fött så är det, spyhanddukar, kläder som luktar krök, såriga bröst, spänningar i brösten när bebis inte vaknar när den ska enligt brösten, törsten, den eviga trösten så fort det rinner till i brösten, dessa inlägg i bh..... Kan iofs varmt rekommendera ullinläggen, upplevde att pappersinläggen fastnade många gånger och det var INTE skönt när man skulle "riva av" dem. Bsäta vara att vänta en liten stund och låta lie mjölk mju7ka upp dem.
Gick det bra på MVC? Jag var också där imorse och allt såg bra ut som vanligt, sex veckor kvar till BF och h n har nu lagt sug med huvudet neråt. Nu på väg till öron näsa hals för att se vad som är fel på mig, haft ont i höger käke, näsa och hals sedan i torsdags. Ja, det blir ett helt nytt liv när den lilla kommer. Säkert svårt att föreställa sig hur det blir innan, beror också på vilken typ av barn man får och hur amning, sömn mm fungerar.