Amarillo skrev 2012-09-07 12:54:44 följande:
Har hört både pos och neg om Bygdens bygg, finns en bygg firma i Kullavik med väldigt gott rykte och Sten o Stuga sägs var kompetenta. Finns en liten byggfrima i Onsala som heter CSE något där han är andra elelr tredje generationens snickare, ska vara duktig.
Ska ni ha målare också ??
Ska väga mig på tisdag då jag ska ha en date med MVC och ta prover, bltr, glucose och vad det nu är mer man tar. Magen har växt, men jag kan min vanliga kläder än så länge med undantag skjortor och många av min älskade kjolar de går itne helt att knäpp då magen är ivägen. Hade nästan ingen mage alls för 3 veckor sedan men sedan sa det PANG och den kom =D. . Var på en intervju och de såg itne att jag var gravid, men veckan efter (fick uppdraget) då syntes det kan jag säga.
Tack för tipsen! Jag har oxå hört att det skall vara lite si och så med firmorna. Skall kolla upp dem du nämnt och se om dom gör tak. Nej, målare har vi :) Men du får gärna nämna någon om du har någon bra. Man vet aldrig när man behöver dem ;)
Har du hört något om han Darek (osäker på stavningen), en polack med svenskreggad firma som verkar här ute i onsala?
Va kul och höra att du äntligen börjar växa! :) Vilken vecka är du i nu? Hoppas att allt går bra på MVC och grattis till uppdraget! :)