Saker vi (tyvärr ?) minns från 80-talet :-D
Här kan vi påminna varandra om 80-talets höjdpunkter/bottennapp när det gäller tex mode, smink, musik, mat och andra roliga produkter. Så skriv på....
Här kan vi påminna varandra om 80-talets höjdpunkter/bottennapp när det gäller tex mode, smink, musik, mat och andra roliga produkter. Så skriv på....
Jaa, plastportföljen!!! Den hade jag helt glömt av . Jag hade en neonrosa och den var såå cool, haha.
Angående trätofflor så hade vi platåsulor på några av våra trällor, men de var nog sent 70-tal *hm*?
Serien "V" som faktiskt visas i TV6 ikväll!
Åååååå från A till Ö med hedvig o uglan helge!!! de e ju jätte bra *ler
kommer ihåg att jätte många hade seglarskor. Tyckte det var hemskt.
När jag var till usa var det några som var på febril jakt på docksides. fick en chock när skorna dedragit runt mig och jagat var samma fula som vi hemma kallade seglarskor.
och så christer sandelin. Han var överallt, minns fortfarande hur han talade överallt om att han hade så känslig hud att han var tvungen att kläderna tvättade med tvålflingor i stället för tvättmedel. och vem tvättade.....jo mamma fick en säck varje vecka....
Hur bara KAN man minnas sånt????
Jag skulle hellre velat fylla den platsen i hjärnan med någon användbar matematisk formel.....