• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • sarismaris
    sarismaris skrev 2009-08-28 22:04:27 följande:
    Borde det inte komma Kavat-kängor i större storlekar också?? Undrar om jag ska vänta, eller om jag ska ta de vattentäta Pippi nu...?  
    Borde ju komma nån tjejig variant på Kavat också. De jag beställde fanns ju i svart och i brunt och såg mer "pojkiga" ut. Nu spelar det ju ingen större roll, eftersom att jag helst vill ha svarta och utan massa annat tjafs på (mer lättmatchat så), men det vore roligt att se hur tjejvarianten kan se ut!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    zasata skrev 2009-08-28 22:05:26 följande:
    kommer säkert mer. men jag tycker pippi är mjukare och bättre än kavat
    Okej. Jag har ingen erfarenhet alls av varken Kavat vinterkängor eller Pippi-skor.
  • sarismaris
    zasata skrev 2009-08-28 22:09:52 följande:
    prova pippi säger jag då.
    Tack för rådet! Jag ska nog faktiskt ta å göra det! Synd bara att inte dom finns i stl 21. Vill ju inte att min lilla ska behöva gå i Kavatkängorna om de är hårda.. Hmm..jaja, får väl prova dom när dom kommer. Kan ju alltid skicka tillbaka om de inte verkar bra!
  • zasata
    sarismaris skrev 2009-08-28 22:14:11 följande:
    Tack för rådet! Jag ska nog faktiskt ta å göra det! Synd bara att inte dom finns i stl 21. Vill ju inte att min lilla ska behöva gå i Kavatkängorna om de är hårda.. Hmm..jaja, får väl prova dom när dom kommer. Kan ju alltid skicka tillbaka om de inte verkar bra!
    ja så kan du ju gämföra vilka du gillar bäst. jag har kavat just nu till min tjej höstskor, men gillar dom så där. tycker inte dom formar sig så bra också där. men köpte dom billigt på ullared
  • AochJsMamma
    sarismaris skrev 2009-08-28 22:14:11 följande:
    precis så gjorde jag i morse, beställde Kavat defender i stl 21, é de inget att ha så skickar jag tillbaks dem. Hans Kavat sandaler sitter som ett smäck, så förhoppnigsvis så funkar dessa oxå.
  • mortillsju
    sarismaris skrev 2009-08-28 22:06:46 följande:
    Borde ju komma nån tjejig variant på Kavat också. De jag beställde fanns ju i svart och i brunt och såg mer "pojkiga" ut. Nu spelar det ju ingen större roll, eftersom att jag helst vill ha svarta och utan massa annat tjafs på (mer lättmatchat så), men det vore roligt att se hur tjejvarianten kan se ut!
    Det kan du se på Katavs hemsida i deras webshop!!
  • Lilaa

Vad tror ni i höst till en 1 åring? Windstopper eller jacka med flecce under? Han har redan 1 jacka.?

• Lilaa
    Jessica24 skrev 2009-08-28 20:04:00 följande:
    Jag tycker dom är rätt så normala, kanske mer åt det mindre hållet än det större.
    tack
  • h80
    sarismaris skrev 2009-08-28 22:06:46 följande:
    jag såg dom i affären pch då fanns de i rött också
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8