• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • star67
    Hallontårta skrev 2009-08-30 07:04:54 följande:
    Men den kan ni väl inte kopiera? Det syns ju och är inte tillåtet.
    aha oky va bra att jag vet det innan man gör det. tack
  • mortillsju
    Xgirl83 skrev 2009-08-30 12:33:13 följande:
    Och så jag med mina overallfunderingar igen.. Nån som har erfarenhet av Me too's overaller? Denna ser bra ut: www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/758 Grejen är att vi har fått ärva en fin Pop-overall, och den känns inte så stel som jag trodde. Men den verkar så tjock! Vi bor på västkusten så jag är så rädd att den blir för varm de flesta dagarna för min varma tjej. Å andra sidan sover hon middag ute i vagnen varje dag, både på dagis och hemma. Denna har hon ärvt: www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai... Så jag är verkligen i valet och kvalet om hon borde ha nån lite tunnare funktionsoverall, eller om Pop-overallen kommer duga till henne...
    popoverallen har vi haft flera vintrar i rad och den är bäst ever. Vi bor i Skåne och den har funkat toppen här så jag tycker inte den är för varm.
  • leson76

Hej,
    har inte varit inne på ett tag pga av flytt och annat stök MEN åg bilder av fina Mumin-kläder (all over print).
    Har de slutat med kläderna i butik? Såg att de hade långkalsonger i s.122 men det var alles i webbutiken.

• Lilaa

Idag såg jag en sån fin vintermössa som kommit in på baby pojk avdelningen. Den är blå vit och röd med vantar till. Den ska jag köpa , kommer passa perfekt till hans röda overall

• puh fantast

Hur är Lindex velourbyxor i stl?

Har för mig att jag läst nånstans i denna tråd att 86 på barn är lika stora som 80 på baby. Stämmer det eller minns jag fel.

Dottern har 80 på sina nu och de sitter bra, så jag tänkte köpta på mig några större att ha i vinter. Men blir tveksam på vilket stl. jag ska ta, om jag ska ta 86 el. 92.

Vad tror ni?

• leson76

puh fantast skrev 2009-08-30 20:25:36 följande:

Hur är Lindex velourbyxor i stl?Har för mig att jag läst nånstans i denna tråd att 86 på barn är lika stora som 80 på baby. Stämmer det eller minns jag fel.Dottern har 80 på sina nu och de sitter bra, så jag tänkte köpta på mig några större att ha i vinter. Men blir tveksam på vilket stl. jag ska ta, om jag ska ta 86 el. 92.Vad tror ni?
    Jag skulle ta 92. Stämmer att 86 är nästan lika stora som s.80. Skiljer typ 2 cm.
  • leson76

Ingen som vill svara mig ang. Muminkläderna? Var det längesedan de såldes eller är det värt att leta runt?

• h80
    leson76 skrev 2009-08-30 20:41:33 följande:
    Ingen som vill svara mig ang. Muminkläderna? Var det längesedan de såldes eller är det värt att leta runt?
    muminkläderna som såldes nu menar du?
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8