• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Jessica24

lilla fru snigel skrev 2009-08-29 14:49:34 följande:

Jag har en pop mössa från förra året som jag provade till Lindex overall och 3i1 jacka. Det är samma röda. Köpte FIX overall, täckbyxa, jacka, vinterhandskar och mössa för 1355 kr igår. 400 kr i rabatt blev det med kupong. Känner mig nöjd än så länge och hoppas att overallen håller måttet. Är en POP älskare vad gäller vinterkläder i vanliga fall men provar som sagt lite nytt till vintern. Har en tvåring som går på dagis.
    Tack för ditt svar.
  • star67
    browniieee skrev 2009-08-29 23:56:50 följande:
    är det via mailen hon fått den eller via post?
    via post hon hade tapat sin lindexkort så de skickade kopungen med kort.
  • Hallontårta

Men den kan ni väl inte kopiera? Det syns ju och är inte tillåtet.

star67 skrev 2009-08-30 01:42:33 följande:
    via post hon hade tapat sin lindexkort så de skickade kopungen med kort.
  • Hallontårta

Nu har jag bild på lillgrabben i mitt galleri, där han har Lindex lila velour och Moonkidströjan som vi talade om innan. Blev JÄTTEsnyggt ihop! Det var lite svårt bara att ta bilden, han lekte jaga med mig samtidigt Kan dock hålla med om att moonkids var smal i storleken, detta är stl 98 (han kan ha 86 annars)

• Lilaa
    star67 skrev 2009-08-29 23:43:31 följande:
    det står gäller 14 dagar men finns inget datum
    på rabattkod finns koder till lindex shoppen
  • Xgirl83

Och så jag med mina overallfunderingar igen..

Nån som har erfarenhet av Me too's overaller? Denna ser bra ut:
    www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/758

Grejen är att vi har fått ärva en fin Pop-overall, och den känns inte så stel som jag trodde. Men den verkar så tjock! Vi bor på västkusten så jag är så rädd att den blir för varm de flesta dagarna för min varma tjej. Å andra sidan sover hon middag ute i vagnen varje dag, både på dagis och hemma. Denna har hon ärvt:
    www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60012920&colorid=2504596&sectionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS

Så jag är verkligen i valet och kvalet om hon borde ha nån lite tunnare funktionsoverall, eller om Pop-overallen kommer duga till henne...

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8