***Född Juli 2007***nr 6
Förra tråden gick ut och jag hittar inte en ny =(
Hoppas på att några av er hittar hit så vi kan fortsätta!
Nån som känner sig sugen på att "driva" tråden?
Ni vet vilka ni är =)
Förra tråden gick ut och jag hittar inte en ny =(
Hoppas på att några av er hittar hit så vi kan fortsätta!
Nån som känner sig sugen på att "driva" tråden?
Ni vet vilka ni är =)
hej hej
Nu har jag hittat hit oxå. Tack skruttan för länken hit i min gästbok
Här är en till som hittat till nya tråden!
Här är en som har fått en liten kinkig pojk på nätterna, trodde att det var en tillfällighet igår men inatt var han ännu jobbigare. Ligger och gnyr hela tiden, äter med 2timmars mellanrum och inatt började han gallskrika vid 04.00 och väkte då upp storebror som då blev jätteledsen.
Känner mig helt slut i huvudet!
Blir att gå en sväng till öppna förskolan idag så att william får leka av sig lite ifall alfred fortsätter vara kinkig under dagen.
hua, snacka om att man har dålig kondition..
Igår jogga jag 6 km på 30 min, och nu på morgonen jogga jag 2.5 km på 10 min..
mina vader värker! snart ska jag fixa lunch blir köttfärssoppa, sen ska vi iväg på en promenad till "shopping centrat" Hälla.
Ska till systemet och köpa lite vin till helgen, sen blir det nog maxi och ikea, sen vill jag gärna in och kika på nordik!
Får se va gubben säger..
Idag har jag vart och klippt mig så nu känner man sigs nygg igen.
Var även på systemet och köpte öl till mig. Alkoholfria så klart då vi skall ut i morgon i byn då de har storkalas för att det är 6 juni.
Tore skall sova hos mina föräldrar och bli bortskämd med ostbågar och pannkakor
Sådär nu är vi hemma, var ute och gått 4 timmar..
Var först in på apoteket och köpte nya lappar till saga, sen in på systemet och köpte varsin flaska vin!
Sen över till Nordik där jag hitta massor av fint, nu fattas bara en jävligt fet plånbok
Sen in på Ikea, köpte sugrör och shower peeling, rea ut för 9 kr!!
Sen var vi bara snabbt in på maxi och köpte en välling till Tom och mörk choklad till mig
Nu ska jag snart sätta igång med maten, kramp i vaderna som fan..