• Lindisen81

***Född Juli 2007***nr 6

Förra tråden gick ut och jag hittar inte en ny =(
    Hoppas på att några av er hittar hit så vi kan fortsätta!
    Nån som känner sig sugen på att "driva" tråden?
    Ni vet vilka ni är =)

• Svar på tråden ***Född Juli 2007***nr 6
  • Tania
    mrsbygg skrev 2009-06-07 11:24:12 följande:
    usch, min tom har blivit magsjuk.. spyr av allt förutom vatten! är riktigt känslig ingen duger förutom mig, han ska bäras av mig, kramas av mig, matas med vatten av mig och sovas på mig! så inatt fick jag agera madrass, och nu agerar jag stol haha.. nehe han brinner upp, dags för ny temp och alvedon..
    Åh Stackars lilla TomTom
  • mrsbygg
    Tania skrev 2009-06-07 11:31:43 följande:
    Åh Stackars lilla TomTom
    mm pluffsen..

blir så låst bara så fort jag sätter ner han eller lägger honom så vrålar han till jag lyfter upp han igen. inget eller ingen annan duger.

blir skit sur om saga eller sam tar på honom å han typ rynkar på näsan och börjar grina när han ser jonas haha..
  • Lindisen81

mammab; hoppas lilleman snart är frisk igen!

jag går runt å inbillar mig att jag är gravid och mår illa och är trött heeela tiden! testade NEG för ett par dagar sedan så rätt säker att jag inte är gravid. ska ha mens om ett par dar, typ två eller så, så antar at tdet är mensvärk eller så.

kallt är det ute oxå, brrrrr

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2009-06-07 13:36:45 följande:
    mammab; hoppas lilleman snart är frisk igen! jag går runt å inbillar mig att jag är gravid och mår illa och är trött heeela tiden! testade NEG för ett par dagar sedan så rätt säker att jag inte är gravid. ska ha mens om ett par dar, typ två eller så, så antar at tdet är mensvärk eller så. kallt är det ute oxå, brrrrr
    tack hoppas jag med..

spännande! men att det visar neg är väll inte så konstigt om du testar så tidigt!

själv ska man ha mens imorrn. kul å ha det och vara magsjuk. urk
  • Lindisen81
    mrsbygg skrev 2009-06-07 13:40:15 följande:
    tack hoppas jag med..spännande! men att det visar neg är väll inte så konstigt om du testar så tidigt!själv ska man ha mens imorrn. kul å ha det och vara magsjuk. urk
    nä men vi har ju inte direkt varit så aktiva i sexandet heller, men nu börjar vi nog hitta tillbaka igen =) skulle jag blivit gravid nu så är det ett under typ =) men man kan ju hoppas lite, hehe. om inte mensen kommit den 15;e så får jag väl testa då
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2009-06-07 13:42:41 följande:
    nä men vi har ju inte direkt varit så aktiva i sexandet heller, men nu börjar vi nog hitta tillbaka igen =) skulle jag blivit gravid nu så är det ett under typ =) men man kan ju hoppas lite, hehe. om inte mensen kommit den 15;e så får jag väl testa då
    behövs bara en gång som sagt
    lycka till!
  • Lindisen81
    mrsbygg skrev 2009-06-07 14:05:14 följande:
    behövs bara en gång som sagt lycka till!
    =)
  • mrsbygg

nej fy fan, nu börjar ja må riktigt dåligt..
    hatar att vara sjuk och behöva ta hand om ungar samtidigt!

• Moll

Hoh o, nu hittade jag hit också...jag är inte så aktiv på familjeliv längre, men jag tittar in då och då!

Vi ska flytta till Stockholm, är det nån av er som bor där?

• Lindisen81
    Moll skrev 2009-06-07 17:16:05 följande:
    Hoh o, nu hittade jag hit också...jag är inte så aktiv på familjeliv längre, men jag tittar in då och då!Vi ska flytta till Stockholm, är det nån av er som bor där?
    nja, strax norr om. vill helst inte titelera mig som stockholmsbo =)
    var ska ni flytta då? spännande!
Svar på tråden ***Född Juli 2007***nr 6