Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)
Ja, jag fattar inte att man inte kan låta bli att känna efter haha
Ja, jag fattar inte att man inte kan låta bli att känna efter haha
Många av dom symptom vi känner är ju i princip samma som pms symptom, alltså detta med ömma bröst, molvärk etc... och vi alla känner ju våra kroppar bäst som tex...
om man har koll på sin mens och vet när man brukar brukar få molvärk/ömma bröst/vårtor om man brukar få det innan mens och sen helt plötsligt har det från/starx efter äl så blir man ju lite fundersam.
Jag tror att om man sitter och läser mycket här så börjar man analysera allt man känner så är iaf jag
Om jag får säga hur jag har det/känner det så tycker jag för min del att det är konstigt att jag haft molvärk ända sen efter äl-ningen, jag älskar verkligen mitt kaffe men från igår så smakar det verkligen skit rent ut sagt och jag är idag på dag 28 i cykeln min temp är fortfarande högre och mer flytningar än vanligt och brösten är svullna har rätt stora i vanliga fall men det ser ut som att dom ska välla ut, men ingen mens i sikte så för mig är det bara att vänta.. kanske är skengravid, mensen på g eller gravid kan inte göra annat än att snällt sitta här och vänta och ni får göra mig sällskap och följa mig i denna galenskap haha
Släktträff låter trevligt
Själv blir det en dag framför datorn nu när killen blev in ringd till jobbet, inte mycket man kan göra när nån är sjuk klart han ställer upp att jobba då
Oki...
Jag är ju på dag 28 i cykeln har ju ingen riktig koll på hur lång min är och hade äl den 4/6 (stickor)
Ja, det är första barnet så man har ju inte riktigt nån koll sj då??
Fast en sak fick mig fundersam... jag satt och tittade på mina bröstvårtor för ett litet tag sen och helt plötsligt så kommer det klar vätska ur högra bröstvårtan, blev en droppe stor som en knappnåls huvud :S vad kan det vara???
Jag tänker ju direkt att jag typ fått bröstcancer eller nått
Låter underbart med ett barn sen tidigare, man blir lite avundsjuk
Ja, jag har ingen aning om vad det kan vara, blev livrädd bara när jag såg vätskan :S
Håller tummarna att du är gravid
Haha.. ingen fara man kan inte ha full koll på allt, blir lätt att man upprepar sig här.. jag är likadan
Hmm.. ja dag 23 låter ju sent om du har en cykel på 31 dagar
Men ni har ju sexat på så ni borde ju tajmat den även om den va +- nån dag
Jag hade min på dag 19 men har ju ingen riktig koll på hur lång cykel jag har, men om inte mensen kommer så tänkte jag testa mig på tisdag morgon innan vi beger oss till spanien för då har det gått 13 dagar sen äl och 31 dagar sen förra mensen
Ska bli intressant och se hur detta slutar
Låter bra att vänta lite även hur jobbigt man än tycker att det är
Jag sa först innan vi bokade den här resan (sista minuten) att jag skulle testa sista dan på semestern den 28:e om inte mensen kommit men nu när vi ska åka iväg så vill jag testa innan och se om det är nått eller inte så man kan slappna av
Haha.. ja precis
Förstår det, ja jag har oxå hört det men som sagt vikan bara vänta och se vad som händer, nångång blir ju våran gång oxå
smoolan - jag känner igen mig förra månaden vet jag inte hur mycket pengar jag gjorde av med på tester samt allt jag kände efter.
Denna månad har jag inte tagit ett enda gravtest hittills och ska inte ta nått förrän tis morgon om inte mensen hinner före
Här va det tyst
Jag ska iaf testa mig på tis morgon är jag inte gravid nu så är det nått som är galet, mår så illa att jag inte ens kan sova ordentligt och har sån yrsel att jag får ligga ett tag innan jag kan gå upp..
Nån mer som ska testa sig snart?? Vilket +-BIM är ni på då och hur länge sen hade ni ägglossning??