Inlägg från: jennyochjohan |Visa alla inlägg
  • jennyochjohan

Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)

Summer - Vet ju inte exakt hur lång cykel jag har men i morron har det gått 13 dagar sen ägglossningstestet visade positivt så ev kanske det visar nått, vill ju testa innan jag åker bara för att kunna slappna av lite på semester..
    Kanske inte kommer visa nått men då är det bara att fortsätta vänta {#lang_emotions_smile}

Meadow - Vet inte exakt hur lång cykel jag har men är på dag 30 idag och jag vill ju testa i morron bara för att vi ska till spanien kanske inte visar nått men då kan jag slappna av lite iaf, annars kommer jag bara ha en massa såna tankar i huvudet på semestern

memadde - har tittat på dina test men jag tycker mig dessvärre bara se skuggor där testet ska ge utslag, exakt samma som jag fick på mina test förra månaden, men som sagt vi kan bara vänta och se

Rödstrumpa - Skönt att cykeln sjukit i dagar kan inte va kul att ha 60 dagar emellan måste ju vara jätte jobbigt att vänta.
    Jag kommer använda mig av ett vanligt cb, kommer säkert inte visa nått men då kan jag släppa tankarna lite när vi är i spanien iaf

• jennyochjohan

Ja, absolut klart vi håller i hop då absolut om inte så är det ju bara att vi fortsätter hänga ihop i jakten på +:et och folk vill {#lang_emotions_smile}

• jennyochjohan

Rödstrumpa - Haha.. jo man kommer säkert tänka lite på det men tror inte alls lika mycket som jag tänker på det nu då det upptar mina tankar det mesta utav det vakna dygnet.

• jennyochjohan
    Rödstrumpa - Om man ska testa innan BIM så är det morgon urin som gäller och efter BIM ska man kunna testa när som helst på dygnet fast jag tror att det bästa är att ta morgon urin i vilket fall eftersom då behöver man inte riskera att strecket blir svagt bara för att urinet är utspätt {#lang_emotions_smile}

Madelen21 - Jag tror att vi alla känner/känt som du, tyvärr så kan vi inte göra så mycket mer än att leva hälsosamt och ha ett regelbundet sexliv.. vissa provar ju på rosenrot, och nån bidrottning grej har inget riktig koll på vad dom gör, har inte provat nått sånt. Vi får peppa och muntra upp varandra och hoppas att så många sm möjligt av oss plussar vore så kul att följas åt nu ända från början {#lang_emotions_smile}
  • jennyochjohan

Jag tänkte göra en lista där vi kan skriva in oss nu när det börjar närma sig och se hur många som plussar, ni som vill är bara att ni skriver in er {#lang_emotions_smile}

och jag har ju ingen koll på min cykel som ni vet så jag skriver in 28-35 dagars cykel

Bara att ni kopierar listan och skriver in era namn {#lang_emotions_smile}

{#lang_emotions_sunny} BIM + När testa er {#lang_emotions_sunny}

jennyochjohan BIM ca 13/6-20/6 ska testa mig den 16/6

{#lang_emotions_flower} Gravida {#lang_emotions_flower}

• jennyochjohan

Meadow BIM ca 19-22/6 ska testa mig den 28/6

Fixade listan bara hoppas det inte gjorde nått {#lang_emotions_smile}

• jennyochjohan

Alfonsina BIM ca 18-20/6 ska testa mig 18/6

Ingen fara, fixat {#lang_emotions_smile} jag skriver oss i BIM ordning, hoppas det är ok {#lang_emotions_wink}

• jennyochjohan

kittycat BIM ca 23/6 ska nog testa mig 19/6

Så där får bli i test ordning {#lang_emotions_smile}

Alfonsina - Ja i morgon är det dags, jag är såå nervös fast jag nu känner på mig att vi lyckats denna gång... En känsla jag har i hela kroppen samt att när jag igår började känna att brösten fått en annan form och känsel + andra symptom jag har.
    Och jag har börjat drömma en massa, massa konstiga drömmar.. hmm

Nån annan som känner nått speciellt???

• jennyochjohan

Rödstrumpa - Grattis!! åhh vad kul {#lang_emotions_smile}
    Vet du när du har BF?? Du får gärna skriva in dig under gravida i listan om du vill {#lang_emotions_smile}

Du är så välkommer så att hänga kvar här.. min tur att testa i morron {#lang_emotions_dreamer}

• jennyochjohan

Madelen21 BIM ca 18-20/6 ska testa den 19/6
    mariaheterjag BIM ca 19/6 ska testa mig 19/6
    kittycat BIM ca 23/6 ska nog testa mig 19/6

Rödstrumpa BF februari -10

Perfekt så fin lista så {#lang_emotions_smile}
    Många som ska testa ungefär samtidigt, kul!!

Svar på tråden Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)