-
-
Madelen 21 - Haha.. jag tycker inte heller att det är kul att vänta men men vad ska man göra
Jag har en del symptom:
* molvärk
* fortfarande hög temp
* brösten är ömma och spända
* yr och tröttare än vanligt
* lätt illamående och kan inte dricka kaffe länge... jag älskar mitt kaffe men det går
bara inte, lukta på det kan jag göra men det smakar bläää
* kissar oftare
* mer flytningar
* när jag reser mig hastigt upp så känns det som gummiband på varje sida i
tjejmagen som dras åt och det ömmar/gör ont för ett par sekunder
* drömmer massa konstiga drömmar började för 2 nätter sen
Behöver inte bero på en graviditet men from igår så har jag börjat känna mig gravid, så vi får se vad testet visar om jag har rätt
Jag hoppas att vi är många som plussar i denna tråd skulle ju vara sååå kul att följas åt -
Så där mina kära familjelivs vänner, nu har jag testat mig....
Och jag fick ett
Har inte riktigt fått in det i huvudet än tänk vilken dag plussa och bege sig till Bahia Feliz, sol, bad och en alldeles underbar kärleks semester...
Finns bild på mitt test i mitt galleri, vet att det är svagt men har ju som sagt bara gått 12 dagar sen ägglossning -
BIM + När testa er
Alfonsina BIM ca 18-20/6 ska testa mig 18/6
Madelen21 BIM ca 18-20/6 ska testa den 19/6
mariaheterjag BIM ca 19/6 ska testa mig 19/6
kittycat BIM ca 23/6 ska nog testa mig 19/6
Meadow BIM ca 19-22/6 ska testa mig den 28/6
Gravida
jennyochjohan BF 24 februari -2010
Rödstrumpa BF februari -2010 -
Tack så mycket!! Det ska vi ha
-
BIM + När testa er
Alfonsina BIM ca 18-20/6 ska testa mig 18/6
Madelen21 BIM ca 18-20/6 ska testa den 19/6
mariaheterjag BIM ca 19/6 ska testa mig 19/6
kittycat BIM ca 23/6 ska nog testa mig 19/6
Summer BIM ca 18-20/6 ska testa mig 26/6
Smoolan BIM ca 26-27/6 ska testa 27/6 på min födelsedag
Meadow BIM ca 19-22/6 ska testa mig den 28/6
Johanna7 BIM 26/6 ska testa mig den 1/7 om jag kan hålla mig så länge.. :)
Gravida
Rödstrumpa BF 22 februari -2010
jennyochjohan BF 24 februari -2010
Fixat till listan lite, hoppas ingen tar illa upp
Skrev er i test datum ordning så ser man vem som är näst på tur. -
Tack så mycket allihopa för alla grattis, är sååå glad fast förstår det inte riktigt än haha.. men tror det tar ett tag innan det kommer sjuka in
Jag hoppas att alla ni som är kvar nu plussar så vi får följas åt och många som isf kommer få BF datum nära varandra
Summer - Ge inte upp än, så länge inte mensen kommer så är det inte kört
Mitt absolut tydligaste symptom va när jag inte längre tyckte kaffe (typ 3 dar sen) va gott samt att pang bom så svullnade brösten upp och blev mycket känsligare (2 dagar sen), svullna och ja kändes helt enkelt annorlunda att ta på.
Tror jag skrev ner mina symptom i går eller i förrgår i tråden så läs där
Om jag glömt svara på någons fråga så skriv den igen, jag befinner mig liksom i ett lyckorus -
Jag ska hålla mina tummar för er här hemma att ni plussar... kan kl bara bli 15.30 så vi får åka nu
-
Åhh.. ska hålla tummarna för dig på lördag
Absolut isf om du nu inte är gravid drick ett glas för mig med då fast såklart vill jag ju att du ska plussa
-
Jag känner oxå att det ska bli skönt att komma bort så jag får smälta att jag faktiskt är gravid för nu känns det bara overkligt haha.. tror det kan vara bra att man får komma bort från datorn, från familjeliv hur kul/intressant det nu är så behöver man få tänka på annat... jag slutade ju med p-piller den 7/4 men det har varit intensivt iaf haha med alla test, tempningar, sexande och symptom letande
Jag kommer som sagt va hålla tummarna för dig och dom andra i tråden och det ska bli intressant och komma hem sen och se om/vilka som plussat