Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

God kväll...
    Nu har vi firat både mamma och syrran som fyller år i början av juni...

syrran hade önskat sig en ny stol till balkongen och mamma önskade sig vanligt inget så vi köpte en digital fotoram...

Vi blev en nätt skara med folk - syrrans ena kompis hade "flaggat" för att komma själv då överig familen var upptagna...så när vi satt oss vid bordet - dök hela familjen in det h ade blivit ändrade planer...men hur tänker folk...låter man sig inte meddela (4 personer) om man blir flera....såg att syrran tappade hakan lite...

• stora storken
    MRSVi skrev 2009-06-06 20:10:12 följande:
    Jag tycker att man meddelar...
    En sak om man kommer till kaffet ...men när det bjuds på mat och när man äter ganksa så mycket med tonvikt på mycket...
  • stora storken

God morgon...

Fasen någon som vet om man glömt förlänga plus tjänst - vad som händer med allt man lagt upp?

Jag kom in och förlängde för sent - då ser det ut som alla bilder har kommit in på standard - jag som hade lagt på mappar/år/mm....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    Kibell skrev 2009-06-07 09:52:23 följande:
    God morgon! När jag har glömt har det återställts som jag hade på en gång.
    Då hoppas jag på det - mailat dem nu....blev lite ledsen i ögat man har juh jobbat en del med det...
    Nu såg jag i alla fall att inte alla bilder var borta men dom ligger alla i Standard och inte så fint i sina olika mappar....så jag får väl se vad som händer...
  • stora storken

Det har juh hunnit bli ett antal bilder...närmare 700 st tyckte jag det stod...

• stora storken

Håller tummarna...för att det blir så för mig oxå...det blir ett sånt jobb om man skall börja lägga om allt....

• stora storken

Nu ska jag få kaffe ropar "gubben"...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13