Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

Kazeer skrev 2009-06-17 20:33:44 följande:
    Storken: Det låter som om Wille kommer att få en härlig midsommar hos mormor och morfar.
    Jo jag blir mer och mer övertygad... ...

Det är roligare för en tre åring då det är två vuxna som enbart styr allt efter honom en en massa vuxna som enbart är tåkiga ...leker en stund och sen "snackar" en massa....så JO det är bättre för wille där....

Först hade vi tänkt dra ut med husvagnen...men så ska det bli dåligt väder...då är det inte så kul...hade tre olika erbjudanden...men så hoppade vi på detta...då vi hörde att det skulle vara fler små barn där....2.5 och 4 år...men så hoppade dom av...då kanske det inte är så snällt att säga plötsligt nej tack....
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    MRSVi skrev 2009-06-17 20:34:09 följande:
    Hur långt är det emellan?
    Inte alls långt och jag skall varaq nykter...vi skall bo kvar i husvagnen....vi skall bli där hela helgen - jag åker ochhämtar Wille dan efter...
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-17 20:36:40 följande:
    Jag förstår hur du känner men, försök koppla bort de tankarna. För Wille blir det kanon att få vara med mormor, dessutom är det ju inte så at W går på dagis 8-17 varje dag och aldrig träffar mamma o pappa...Kort sagt, om mamma o pappa firar midsommar med andra vuxna så kommer W att ha det kanon med mormor och efter helgen är alla glada
    Du är klok du...ALLTID....jag ska tänka annat nu...
  • stora storken

Nu kallar tonåringarna...dags för film ....

• stora storken

Modesty:Stor kram....skönt att alla kunde samlas...{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}

• stora storken

Kibell: Upptåget från Väsby till Furuvik kan kanske vara något...

Kazeer: Jobbigt att inte få sova-skönt att det är sista arbetdagen...

Svalis: Klart Linn måste ha en leksak....de har ALLA gånger paul sagt...

Heisan: Vilka fina sommar tjejer...

• stora storken

Här har vi varit iväg och handlat det sista till midsommar...misstänker att det blir en sväng för det absolut sista i morgon då vi åker ut till kompisarna...
    När vi väl kom hem så var Willes favorit hos oss....svåger...och alla tonåringar hade vaknat....fika och sen var det tomt hus....nu är alla borta till och med söndag...
    Vi ska köra husvagnen till kompisarna idag....men sen hem för att sova...sen kör vi Wille till mormor i morgon...

• stora storken
    S vali s skrev 2009-06-18 13:35:26 följande:
    Ha en riktigt skön midsommar Nu ska jag hämta Linn
    Jag önskar detsamma....

Får se om jag får tid att gå in något under midsommar...tar med mig datorn...
  • stora storken

Mrs V: Hej ..hej...firar du någon midsommar?

• stora storken
    MRSVi skrev 2009-06-18 14:09:33 följande:
    Nej, inte i år. De sista åren har vi firat med svenska skolan, men vi hoppar över det i år, eftersom det är en massa kul aktiviteter i stan o runtom i helgen. Anton o maken ska på skoldisco i morgon kväll, Alice o jag ska äta choklad o titta på Happy Feet. Alternativt firande!
    Låter som ett bra alternativ...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13