Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

God kväll.....

DÅ har vi varit och tittat på en massa läckra bilar och Mc....Wille blev helt salig...det var en massa Hudsonbilar...

SEn var vi till kusin och fikade....myckt trevligt som alltid....

Wille höll sig vaken hem men nu sovere han som en stock.....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

*pust*...tittar på 4+ som tv program om en som fick tvillingar och sedan 6 lingar...man blir bara trött att se det....

• stora storken

Kibell: Det är bra med oss...jag har semester denna vecka...jobbar sen 2 veckor sen har jag 5 veckor...det skall bli skönt,....

• stora storken
    Kibell skrev 2009-06-16 21:59:16 följande:
    När jag väl satt mig vid adtorn så går tiden utan att jag gör nåt. Riktig tidstjuv datorn är
    Så sant...
  • stora storken

Kazeer: Jo han gillar bilar...och moped som han mitt bland alla Mc killar/tjejer..

• stora storken

Lite otydlig där.....Wille stod mitt i alla Mc...som ställdes ut  och sa lyriskt....moped och pekade på den ena efter den andra....

• stora storken

Svalis: Aja baja....2 meter i från datorn...

• stora storken

Nu är det dags för den här kärringen att krypa ner...är dö trött....förstår inte har juh semster....

• stora storken
    S vali s skrev 2009-06-16 22:24:39 följande:
    Jag har sorg i hjärtat... Annas flytt känns nästan som att avsluta ett förhållande, det värker i hjärtat så man inte tror att man ska överleva Igår kväll satt Linn med sitt gosedjur och sa sorgset - Jag tänker.... jag tänker på Anna oich det gör ont här...... sen pekade hoin på hjärtat
    *kram*....förstår det...försök planera in ett besök...så kanske det lättar upp...{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Kärringmaffian del 13