Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

S vali s skrev 2009-06-16 22:31:59 följande:
    Det kommer ju att bli lättare för varje dag som går T.o.m Paul som inte är någon stor man av "prata känslor" har pratat massor om hur mycke han saknar Anna... Linn har en helt underbar "fröken" på dagis, idag när jag hämtade Linn så sa honHelen, nu menar jag allvar och vill verkligen att du ska lyssna... När ni behöver barnvakt är det bara att säga till, Linn fåpr jättegärna komma till mig, jag är oftast hemma på kvällar och helger och behövs det får hon jättegärna sova över och det menar jag verkligen, jag ställer mer än gärna upp som en vän
    Härligt....
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Nu ska jag kasta mig i säng....det är så lätt...vid datorna att det blir - jag skall bara "kolla" det och det...sen så flyger tiden iväg....

• stora storken

God morgon...

Sovit som en stock...vaknade av att "gubben" klev upp och inte kunde sova längre...

• stora storken

Nu så har vi landat hemma igen efter besök hos kompis och en tur till mormor också...nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen...

• stora storken

Här blir det köttfärssås och spagetti.....på beställning från Wille...

• stora storken
    Kibell skrev 2009-06-17 17:50:43 följande:
    När jag går på biblioteket blir det mest böcker till Belle. Jag läser varje kväll för henne. Nu läser vi kapitelböcker. Just  nu är det om hästebn Sigge Lånat alla i serien, dvs 6 st , men det är stor text så en sån bok läser vi på tre dagar. Sedan har jag lånat Madicken som är tänkt att få följa med på flyget och resan.Vi tycker om att gå till biblioteket
    Längtar till den tiden då man kan läsa kapitelböcker....
  • stora storken

Nu badar VI....eller rättare sagt Wille men jag är nog minst lika blöt...efter allt stänkande...

• stora storken

Min "gubbe" har stuckit iväg till Vengarn...eller vad det heter...det är Mc och bil träff där....lääääängtar ozze efter egen tid.... ...men men...jag få skylla mig själv får ta och "knycka" till mig lite....har juh semester....eller hur det nu var...

• stora storken
    S vali s skrev 2009-06-17 19:45:06 följande:
    Egentid är skönt - har jag hört Min plan funkade - Linn sover nu sött Känns lite konstigt att he en hel kväll för sig själv Vad ska man göra nu liksom Har inte ens nå´t att städa eftersom jag plockade undan o dammsög på em, tvättkorgarna gapar tomma.... Konstig känsla som sagt
    Ta det bara  lugnt...gör dig en kopp kaffe och njut... ...jag fick precis hem alla tonåringar...så här tog friden slut med Wille i badet och mamma vid datorn...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13