-
Vagn kan vara bra till mycket...S vali s skrev 2009-06-10 20:19:53 följande:Linn sover så gott halvsittandes i sin vagn, ibland är det tur att man är en sån slöröv som inte orkat sälja den
-
Nu så ska den här kärringen slänga sig i säng....2 dagar sen semester...
God natt på er...
-
Blir full i skratt...om det nu beror på att en annan är trött...fick reklam till inboxen....i form till stranden på 1 månad....YEehhhhhhhh....skulle inte tro det...*SS*S*S
God natt....
-
God em....

en dag kvar sen sem....skönt
...sen två veckors jobb....sen semester....skönt...
-
Svalis:skickar hon grattis på den dag skilsmässan gick igenom oxå?
-
nej inte ens det.....S vali s skrev 2009-06-11 18:16:07 följande:Hade hon fått bestämma så hade dom fortsatt i samma spår, dvs hon hade både ätit kakan o haft den kvar - ja kort sagt haft två partnerns Nåja, hade sms:et kommit för nå´t år sedan hade mina horn i pannan definitivt vuxit. Nu kände jag mest - jaha Varför ett Grattis Helt ok att man tänker på dagen, ja kanske t.o.m skickar iväg ett neutralt med typ " I år hade vi firat 20.... "Nåja.... -
jag kan släng en tanke på den dagen då jag och mitt ex gifte oss men det beror mer på att min syster firar då eftersom vi hade dubbel bröllop.....
-
här tittar vi på Nicke....
-
snart väntar sängen för Wille han är sååååååååå trött....lina och henry stack i väg och övningskörde....
-
svalis:ja det kommer bli tufft men det blir till att hälsa på...hålla kontakt via telefon osv. Snart är Linn så stor att hon kan ta buss ner eller tåg

såg en reklam att marabo choklad kaka kommit med jordgubb i...undrar så hur den smakar....