Kärringmaffian del 13
Svalis: Det verkar som om Linn är på god väg att sluta med napp.
Jag undrar hur vi ska gå till väga, när vi ska få Gustav att sluta suga på tummen...
Svalis: Det verkar som om Linn är på god väg att sluta med napp.
Jag undrar hur vi ska gå till väga, när vi ska få Gustav att sluta suga på tummen...
Vi sitter och kollar på SVT:s temakväll om månlandningen och varken Mats eller jag hade lust att slita oss från TVn för att natta Gustav *fy på oss* Men Gustav lade sig tillrätta i soffan och så sade han: "Illis, Illis". Jag måste säga att jag fattade ingentin till att börja med. Men så föll polletten ner. Han ville ha sin gorilla. Mats kallar den för Gorillis. Han fick sin gorilla men inte somnade han i soffan för det. Klockan nio bar jag in honom till hans säng och satt bredvid honom i ett par minuter och sedan var han redo att somna ... med Illis i ett fast grepp.
I lördags visade Gustav morfar hur man ska göra när man ska sova. Morfar fick lägga sig i Gustavs säng. Själv lade han sig på golvet med ett gosedjur som huvudkudde ... och sedan började han göra snarkljud
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag blev så full i skratt
![]()
God morgon!
Mats har det lugnt på jobbet och tänkte ta sovmorgon, d v s vi ställde inga alarm. Men alarmet Gustav gick igång 5.42. Han vaknade och gick ut och satte sig framför TVn. Det var bara att pallra sig ur sängen. Nu har han druckit sin välling och tittar på "I drömmarnas trädgård".