• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • JohPet

kaktus: Ja det är fint det fatet! Har sett det i något annat sammanhang också *funderar* Grattis också!!

• misak
    Kaktus76 skrev 2009-06-16 15:08:20 följande:
    Nytt i bloggen. Något väääldigt underbart-Välkomna in-Klart vi kommer ihåg dig Videli Allt bra?www.minlyaochjag.blogspot.com
    Åh va fint fat! Kommenterar i bloggen också!
  • Kaktus76
    misak skrev 2009-06-16 20:58:12 följande:
    Åh va fint fat! Kommenterar i bloggen också!
    Ja jag skickade efter fatet från en blogg som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på. Men jag har hennes mailadress om du är intresserad av den

TACK för din kommentar i bloggen!
  • Pysselsyster

Kaktus
    Det där fatet måste jag ha! underbart!
    maila mig genast

• M  i  a

mage - jag tycker det brukar gå fint att spraymåla. man får testa sig fram, du kanske behöver gå lite närmare. hur många lager det blir beror ju på underlaget men sist jag spraymålade en korg blev det nog två lager.

jo, nu ska stolarna målas, alla 8 (har ju 4 sedan tidigare) huuu, har dock fjäskat med pappa som ska hjälpa mig.

gummsan - låter fint, hembakt är alltid trevligt!

kaktus - visst är fatet vackert! jag köpte det efter tips från mhow, hennes dåvarande blogg min lilla vita vrå och jag har också tipsat om det i min blogg som jag inte får nämna

• Pysselsyster

Hej Mia, jag hittar inte tipset i din blogg!
    Snälla inboxa mig, please!

• M  i  a
    Pysselsyster skrev 2009-06-17 09:42:27 följande:
    Hej Mia, jag hittar inte tipset i din blogg! Snälla inboxa mig, please!
    Har inboxat dig!
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3