• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • misak

Åh jag vill också gå på loppis, men sambon skulle bli galen om jag drog hem mer saker som ska fixas mitt i all gårdsrenovering, hihi. Men jag vill ju ha en tallrikshylla, eller två eller tre. En var till barnen o en i köket.

Ibland skulle jag också vilja komma "ifrån" barnen lite, men jag vill inte tillbaks till mitt jobb, är förskollärare o då är det barn överallt! Drömmer om en storvinst på lotto, då ska jag öppna en gårdsbutik o ta in hantverkare som renoverar allt så gården o stallet/ladan blir klar.

• LinaoMatilda

Mia: Grattis till stolarna! Kul!

• M  i  a

Tack Lina och Anton!

Återkommer med bilder, just nu är de under rengöring, den första doftar gott av Maison Belle men huu vad smutsiga de är..

• LinaoMatilda

Mia: Ja ska bli kul att se bilder!

Jag har ett nytt inlägg i min blogg

• Titan

äser mkt här inne men skriver sällan själv, men nu har jag en fråga som jag undrar ifall någon kanske kan svara på. Vi tänkte sätta råspont å måla vit på en vägg och undrar vilket obehandlat virke ni har använt?Jag vill ha lite bredare plankor.

• LinaoMatilda
    Titan skrev 2009-06-14 20:46:50 följande:
    äser mkt här inne men skriver sällan själv, men nu har jag en fråga som jag undrar ifall någon kanske kan svara på. Vi tänkte sätta råspont å måla vit på en vägg och undrar vilket obehandlat virke ni har använt?Jag vill ha lite bredare plankor.
    Jag har inte lagt råspont själv, ännu, men planerar lägga det i sovrummet. Kan inte hjälpa dig men tänkte säga välkommen till tråden iaf
  • Titan
    LinaoMatilda skrev 2009-06-14 20:58:49 följande:
    Jag har inte lagt råspont själv, ännu, men planerar lägga det i sovrummet. Kan inte hjälpa dig men tänkte säga välkommen till tråden iaf
    tackar, tackar
  • M  i  a

misak - jösses, 15 stycken! inte illa

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3