• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • misak

Jag tar gärna emot en adress till vart man kan köpa fatet! Är det någon som vet vad det kostar?

• Gummsan82
    Pysselsyster skrev 2009-06-17 12:48:07 följande:
    Har nån stulit dem? Det var väl det fräckaste!
    Precis, att nån stulit dem... fatta vad surt!
  • Anton2005

Kaktus-Jätte fint fat Resten jag skulle kommentera har jag redan glömt :) Jag har börjat tänkt på allt jag vill hinna få färdigt här hemma mina sista mammalediga månader och den listan kan göras hur lång som helst så nu känner jag mig jätte stressad. Har massor som jag vill visa i bloggen men hinner knappt ens med inlägg där

• LinaoMatilda

Nytt i min blogg

Anton: Svårt det där, man vill ju inte drunkna i leksaker men samtidigt så måste ju lillebror få lite eget också. Så kände jag iaf. Jag gillar den där trumman med soldater från Maileg, Ellis Corner har den.. och ja spårvagnsväskan är ju kul också, den har Emil gillat mycket, finns också hos Ellis Corner. Julia har ju mysiga leksaker också.

• LCroft
    LinaoMatilda skrev 2009-06-17 19:22:10 följande:
    Nytt i min blogg Anton: Svårt det där, man vill ju inte drunkna i leksaker men samtidigt så måste ju lillebror få lite eget också. Så kände jag iaf. Jag gillar den där trumman med soldater från Maileg, Ellis Corner har den.. och ja spårvagnsväskan är ju kul också, den har Emil gillat mycket, finns också hos Ellis Corner. Julia har ju mysiga leksaker också.
    Hoppar också här fram som gubben i lådan Grattis gumman, så roligt!
  • LinaoMatilda

Anton och Nilla: Tack

Nilla: Va roligt att se dig! Lät så fint med alla gamla möbler, hoppas vi får se dom. Allt bra med jobb och familj?

• mariaw
    Anton2005 skrev 2009-06-17 16:28:53 följande:
    Någon som har förslag på vad man kan önska sig till lilla Algot när han fyller 1? Storebro har ju redan det mesta i leksaksväg
    Gillar starkt ett garage i trä som bla finns på Julias vita drömmar och som tyvärr är slut där. Finns också på våra små i Örebro. Gillar också en urfin plansch att ha som tavla från Maileg som finns på www.elsashem.se/showProducts.asp och Noaks Ark också från www.elsashem.se/showPicture.asp. Den sistnämda är dock lite dyr...
  • Anton2005

Jag kan fortfarande inte citera inlägg fast jag har plus *sur* En sån bil köpte jag till Algot igår...garaget får han någon annan gång :) Tittade även på brandbilarna som du pratade om, de gillade jag massor. Morfar vill ha en önskelista från Algot och han vill gärna att det ska vara smidigt...gärna ska det finnas i någon butik här i stan hi hi Tack, elsas hem är det ju som har noaks ark, den gillar jag oxå massor. Har även tittat på den som finns hos mio och kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3