• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • M  i  a

mammaninna - vilka uuuunderbara sängar du hittat

• Anton2005
    M i a skrev 2009-06-12 21:28:01 följande:
    frupuffen - tack!misak - jag köpte mina från nublu men www.meandmyhome.se har den också.jo det tror jag funkar med ylva, mhow har ju gjort så. maila och fråga!anton - vad är det för lampor jag missat?
    Ikea lampor, jag minns inte namnet på dem men julia har dem över sitt matbord i köket, syns i hennes blogg. Jag har 3 såna liggandes här hemma
  • M  i  a

Anton - aaah, då är jag med, behöver inte titta ens utan fattar vilka lampor ni menar den är grymt fin!

• mariaw

Anton: Tack för tipset! Många fina tyger... Kanske blir det något stjärntyg till Emma fåtöljen...

• Anton2005
    mwe skrev 2009-06-13 08:01:06 följande:
    Anton: Tack för tipset! Många fina tyger... Kanske blir det något stjärntyg till Emma fåtöljen...
    Är du uppe så du vill hänga m på loppis?
  • mariaw
    Anton2005 skrev 2009-06-13 08:37:43 följande:
    Är du uppe så du vill hänga m på loppis?
    Är uppe tidigt, men tyvärr är maken borta över natten efter hockeyspel (på skoj) i Katrineholm. Så loppis får det bli först den 27 juni då vår tripp till Dalarna väntar... Hoppas du hittar något om du åker...
  • FruPuffen

God morgon!
    Regn, regn... M har dock åkt i väg att köpa staketstolpar, äntligen ska det byggas! Det blir vit stor grind med kryss o staketet rött m vita toppar , precis som jag ville ha... Behövs verkligen också eftersom lilleman gärna springer bort mot vägen för att se på bilar.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3