LinaoMatilda skrev 2009-06-21 18:58:16 följande:
Nu blev det fel citerat..  Men jag tror det får räcka med denna    Den snickarglädjen var verkligen ingen glädje att såga ut    Men visst är det en glädje att titta på den     Videli: Jag vet inte heller om tyget. Men saknar dig här. Du får bli lite mer aktiv här
Hi, hi... Glädjen ligger väl i att titta på den när den är klar 

Jättefin är den där ställningen!
lolo21 skrev 2009-06-21 11:09:57 följande:
Hej! Är det någon som vet om det finns någon New England tråd här på FL? Har sökt men inte funnit;P Skulle gärna vilja ha tips på bra webshopar med New England inredning!
Hej, hej; tror inte det... men det finns säkert flera här som är hemma på vilka webshopar som har den stilen... Lycka till!
Videli: Är bilderna från ditt hem? Flämt över den timmerväggen. Grrr vad trött jag är på vår lägenhet, var är charmen liksom?! Fina möbler också... Jag kan nog inte riktigt se det där med sliten skiva och nymålat underrede *fniss, visualiserar, visualiserar* Men det låter spännande. Jag tycker att det är jättefint med någon sliten möbel men jag är nog mer shabby än många här 

Jag visar mitt lilla sprayprojekt i bloggen, liten och oansenlig kanske men åh så naggande god 

Välkomna in!
www.noamajahemma.blogspot.com