• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • LinaoMatilda

tack Videli! Jag som planerat det men pappa har snickrat.

• mage06
    LinaoMatilda skrev 2009-06-21 18:58:16 följande:
    Nu blev det fel citerat.. Men jag tror det får räcka med denna Den snickarglädjen var verkligen ingen glädje att såga ut Men visst är det en glädje att titta på den Videli: Jag vet inte heller om tyget. Men saknar dig här. Du får bli lite mer aktiv här
    Hi, hi... Glädjen ligger väl i att titta på den när den är klar Jättefin är den där ställningen!
    lolo21 skrev 2009-06-21 11:09:57 följande:
    Hej! Är det någon som vet om det finns någon New England tråd här på FL? Har sökt men inte funnit;P Skulle gärna vilja ha tips på bra webshopar med New England inredning!
    Hej, hej; tror inte det... men det finns säkert flera här som är hemma på vilka webshopar som har den stilen... Lycka till!

Videli: Är bilderna från ditt hem? Flämt över den timmerväggen. Grrr vad trött jag är på vår lägenhet, var är charmen liksom?! Fina möbler också... Jag kan nog inte riktigt se det där med sliten skiva och nymålat underrede *fniss, visualiserar, visualiserar* Men det låter spännande. Jag tycker att det är jättefint med någon sliten möbel men jag är nog mer shabby än många här

Jag visar mitt lilla sprayprojekt i bloggen, liten och oansenlig kanske men åh så naggande god Välkomna in!
    www.noamajahemma.blogspot.com
  • M  i  a

lolo - det fanns en New Englandtråd förr men det var för få som skrev i den så den lades ned. men häng gärna här, det är många (däribland jag själv) som inreder med den stilen.

och vad gäller nätbutik så får jag inte länka till min egen som innehåller en hel del New England men jag inboxar dig istället.

Videli - kul att se dig här, det var länge sen! underbara möbler du fått fatt i.

• Videli
    numberone skrev 2009-06-22 12:02:24 följande:
    något väldigt nytt i Smultronbloggen!!
    GRATTIS Annica, underbart sööt. Jättefint namn ni valt åt henne.
  • Videli

Mage,

Ja bilderna är tagna på vårt vardagsrum som just nu står stilla. Vi ska lägga in nya golv, förhoppningsvis så snart som möjligt.

• misak

Hejsan alla i sommarvärmen!

Jag behöver överkasthjälp! Storebror ska ha en hemnes dagbädd i vitt när vi flyttar och han behöver ju ett överkast då. Har ni bra tips?
    Jag har snöat in på ett GG överkast www.elsashem.se/showPicture.asp, men sambon tycker det är för dyrt.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3